Katedrové semináře, letní semestr 2010/2011

• 22. 2. Úvodní seminář, domluva výběrové výuky.
  • 1. 3. Petr Sklenář (katedra botaniky PřF UK): Evoluční ekologie rostlin jihoamerických páramos
  • 8. 3. Hanna Weiss-Schneeweiss (University of Vienna, Austria): Evolutionary plant cytogenetics: case studies
  • 15 .3. Petr Baldrián (Mikrobiologický ústav AV ČR): Využití moderních metod molekulární biologie při studiu ekologie hub
  • 22. 3. Vít Grulich (Ústav botaniky a zoologie MU Brno): Flóra na pomezí Asie a Afriky: svět rostlin kontinentálního Jemenu a ostrova Sokotry
  • 29. 3. Milan Chytrý (Ústav botaniky a zoologie MU Brno): Rostlinné invaze ve společenstvech, biotopech a krajinných typech (společný seminář s katedrou ekologie)
  • 5. 4. Frederik Leliaert (Ghent University, Belgium): Cytological diversification and molecular evolution in the green seaweeds (Ulvophyceae)
  • 12. 4. Bob Bunce (Alterra, Wageningen University, Netherlands): Integrating vegetation and habitats at the landscape level
  • 19. 4. Jakub Těšitel (Jihočeská Univerzita, České Budějovice): Poloparaziti z čeledi Orobanchaceae - upíři a chytré horákyně ve světě rostlin
  • 26. 4. Björn D. Lindahl (Swedish University of Agricultural Sciences, Uppsala, Sweden): Microbial diversity in coniferous soil and its role in ecosystem functioning
  • 3. 5. Štěpán Janeček (Botanický ústav AV ČR, Třeboň): Úloha strdimilů v afromontánních polinačních systémech (společný seminář s katedrou ekologie)
  • 10. 5. Poster session, zápočty

Semináře se konají vždy v úterý v 15 hod. na katedře botaniky PřF UK, Benátská 2, Praha 2 v Krajinově posluchárně ve 2. mezipatře.

Publikováno: Pátek 25.02.2011 08:50