Aktuality

Matyáš Fendrych získal ERC Starting grant

Zisk grantové podpory od Evropské výzkumné rady (ERC) je znamením nejvyšší kvality výzkumu. Startovací grant právě získal Matyáš Fendrych z naší katedry. Na Univerzitě Karlově uspěla ještě žádost Ondřeje Pejchy z Matfyzu, podporu získalo celkem šest Čechů. Gratulujeme!

Publikováno 30.7.2018

Členové naší katedry napomohli přečtení genomu sestřenice všech rostlin

V jednom z nejprestižnějších odborných biologických časopisů The Cell vyšel nedávno článek několika desítek vědců z celého světa, na němž se podílel i tým z naší katedry experimentální biologie rostlin. Oznámili v něm přečtení genetické informace – genomu – sladkovodní řasy parožnatky Chara braunii. Tento výsledek výrazně napomůže odhalování evoluce rostlin. Co o tom říká jeden ze členů týmu, Stanislav Vosolsobě?

Publikováno 16.7.2018

Nová publikace v Nature Plants

Matyáš Fendrych se jako hlavní autor zasadil o experiment jehož výsledky vedly k nové publikaci, která vyšla v Nature Plants -> Rapid and reversible root growth inhibition by TIR1 auxin signalling.

Publikováno 29.6.2018

Obhajoby bakalářských prací

Datum konání 31.5.2018

Dovolujeme si Vás pozvat na obhajoby bakalářských prací na Katedře experimentální biologie rostlin.

Publikováno 22.5.2018

Semiář: Seminářové ozvěny

Datum konání 15.5.2018

Přijďte se s námi ohlédnout za letošními semináři a účastněte se diskuse, jaké semináře byste chtěli mít v zimním semestru.

Publikováno 8.5.2018

Seminář: Mgr. Jakub Nezval, Ph.D.

Datum konání 24.4.2018