Nabídka pracovních míst
růst, motivační finanční ohodnocení a další. Nástup ihned nebo dohodou dle Vašich možností. Zavedená obchodní firma GHC Invest s.r.o., členě německého koncernu Gerling, Holz&Co.Hamburg, působící v chemicko-technologickém oboru, přijmě technického specialistu/junior Q&r manažera, práce na HPP.
ÚJV Řež hledá pracovníka/pracovnici na pozici Radiochemik. Zapojení do projektů v oblasti vývoje nových radiofarmak.Flexibilní pracovní doba. Dotované stravování, 6 týdnů dovolené a široká škála benefitů. Česká inspekce životního prostředí hledá nové inspektory/inspektorky do Odboru technické ochrany a integrované prevence a do Odboru ochrany přírody, lesa a CITES. Zajímavá a různorodá práce s dalším odborným růstem, 5 týdnů dovolené a celá řada benefitů.
BIOCEV - Laboratoř klinické proteomiky 1. LF UK nabízí PhD pozici s plným úvazkem.
Krajský úřad Středočeského kraje vyhlašuje výběrové řízení na pozici odborného referenta pro řízení projektů v oblasti ŽP.
Místo výkonu práce: Praha
Platové zařazení: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, viz rubrika kariéra - odměňování
Složky platu: 1. základní tarif v rozpětí 25 280 – 37 170 Kč (dle praxe a vzdělání)
2. osobní ohodnocení v rozpětí 0 – 18 585 Kč (příplatek dle schopností, výkonu a aktivit), v případě všeobecně uznávaného odborníka až 37 170 Kč
3. kvartální mimořádné odměny 0 – 45% (dle dosažených výsledků)
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Práce je vhodná: i pro absolventy
Datum nástupu: po ukončení výběrového řízení, příp. dle dohody
Charakteristika vykonávané práce:
- Zajišťuje činnosti na úseku environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty (EVVO) v rozsahu kompetencí kraje
- Příprava podkladů pro jednání orgánů Středočeského kraje
- Koordinace a spolupráce na přípravě a realizaci výběrových řízeních veřejných zakázek OŽPaZ
- Administrace projektů (tj. příprava, předkládání hlášení o pokroku, etapové monitorovací zprávy, kontrola udržitelnosti projektu, závěrečné zprávy a žádosti o platbu)
- Úkoly související s poskytováním příspěvků ze Středočeského fondu životního prostředí Středočeského kraje, plnění závěrů Krajské koncepce EVVO
- Zpracovává materiály týkající se EVVO jako podklady pro koncepční materiály
a materiály pro potřeby samostatné působnosti kraje. - Úzká spolupráce s krajskými středisky ekologické výchovy
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka stanoví § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů:
Občan České republiky, případně cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, starší 18 let, způsobilý k právním úkonům, bezúhonný, ovládající jednací jazyk.
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
- uživatelskou znalost práce na PC a běžného SW vybavení (MS Office, Windows, Internet, e-mail)
- schopnost rychlé orientace v právních předpisech nezbytných k výkonu sjednané práce
a jejich aplikace na danou problematiku - odpovědnost, důslednost, spolehlivost
- samostatnost, flexibilitu, odolnost vůči stresu
- ochotu přijímat nové pracovní úkoly
- dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i slovním projevu
- schopnost rychlé orientace v potřebných zákonech a schopnost jejich aplikace na danou problematiku
- kreativní přístup k agendě, úzkou provázanost s poznatky z praxe
Výhodou je:
- zkušenost v oblasti projektů, aktivit v oblasti životního prostředí
- znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, zákona č.129/2000 Sb.,o krajích, zákona č.128/2000 Sb. o obcích, zákona č. 320/2001 Sb. o finanční kontrole ve veřejné správě
- znalost IS GINIS
Nabízíme:
- výhodnou polohu pracoviště v centru hlavního města Prahy
- pružnou pracovní dobu
- dobré pracovní podmínky (práce v přátelském kolektivu s prostorem pro vlastní seberealizaci)
- možnost dalšího vzdělávání
- rozvojové aktivity (mentoring)
Zajímavé benefity (25 dnů dovolené, 7 dnů rekondičního volna, systém cafeteria, příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření a životní pojištění, příspěvek při narození dítěte, dary při životních výročích, při prvním odchodu do starobního či invalidního důchodu, půjčky a dary při řešení tíživých životních situací, možnost práce z domova, možnost stravování v budově úřadu, posilovna)
Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů:
jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum
a podpis. Prosíme též kontaktní adresu, pokud je odlišná od místa trvalého bydliště a telefonické spojení, případně rovněž e-mail.
Formulář přihlášky naleznete na www.stredoceskykraj.cz, kariera.
K přihlášce uchazeč připojí:
- strukturovaný profesní životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců (příp. ověřenou kopii)
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně osvědčení
o absolvovaných kurzech a školeních
Přihlášky s požadovanými doklady je nutno doručit v zalepené obálce nejpozději do 8. 12. 2023 do podatelny na adresu: Krajský úřad Středočeského kraje, Zborovská 11, 150 21 Praha 5.
Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky úřadu keebyyf. U požadovaných příloh k přihlášce musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby. V případě podání přihlášky elektronicky může být uchazeč vyzván k předložení originálů dokladů.
Obálku označte slovy „VŘ – odborný referent pro řízení projektů ŽP“.
Další informace Vám poskytne Ing. Kristýna Kropáčková, vedoucí oddělení řízení projektů v oblasti ŽP, tel. 257 280 803, mobil: 601 086 849, e-mail: kropackova@kr-s.cz, informace týkající se organizace výběrového řízení Vám poskytne Bc. Taťjana Pokorná, personalista, tel.: 257 280 249, e-mail: pokorna@kr-s.cz.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit nebo prodloužit toto výběrové řízení kdykoliv
v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče.
Dovolujeme si upozornit, že náklady na pořízení dokumentů do výběrového řízení nese uchazeč.
Katedra fyzikální a makromolekulární chemie hledá kolegu na pozici výzkumného pracovníka pro syntézu katalyzátorů a jejich charakterizace pomocí pokročilých technik elektronové mikroskopie.
Nabízíme:
- práci v prestižním a skvěle vybaveném centru CUCAM
- práci v mezinárodním týmu pod vedením prof. Jiřího Čejky
Požadujeme:
- titul Ph.D.
- zkušenosti se sytémem katalyzátorů
- základy elektronové mikroskopie a difrakce
- vysokou motivace pro charakterizaci náročných materiálů
kontaktní osoba: Dr. Michal Mazur, michal.mazur@natur.cuni.cz
Heterogeneous Catalysis and Advanced Materials (physchem.cz)
Český hydrometeorologický ústav hledá nového kolegu/kolegyni na pozici výzkumného pracovníka pro přípravu projekcí skleníkových plynů do oddělení Kvality ovzduší na ČHMU v Komořanech.
Nabízíme perspektivní práci, ve které se seznámíte s mnoha parametry, které nekompromisně ovlivňují globální oteplování a tím i kvalitu našich životů. Tyto parametry se naučíte zpracovávat a dávat je do širšího kontextu budoucího vývoje. Skleníkový jev je celosvětovým tématem vyžadující mezinárodní komunikaci a spolupráci, procvičíte si jak cizí jazyk, tak i formální vystupování, nebo psaní odborných textů, zpracování a prezentaci dat. Díky multioborovému přesahu, kterého se zpracování projekcí emisí a propadů skleníkových plynů dotýká, je zde snadné získat mnoho užitečných kontaktů ze sféry ministerstev a dalších státních sektorů souvisejících s životním prostředím.
Popis pracovní činnosti:
- vývoj modelu TIMES pro zpracování odhadů budoucích emisí skleníkových plynů v sektoru Energetiky
- stacionární spalovací zdroje
- tvorba datových a textových podkladů pro vykazování projekcí v sektoru Energetiky ČR, které probíhá dle legislativy EU jednou za dva roky
Požadujeme:
- VŠ technického nebo přírodovědného zaměření, výhodou přehled v oblasti emisí skleníkových plynů, především z energetického sektoru, případně průmyslu
- výhodou znalost energetického sektoru ČR
- pokročilá znalost MS Excel a zkušenost se statistickou analýzou dat a s hromadným zpracováním dat nutná
- znalost programování/modelování výhodou
- Aktivní AJ (příprava výstupů a veškeré podklady pro reporting jsou v anglickém jazyce)
- pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost
Nabízíme:
- rozvoj v technických znalostech, vč. programování
- zajímavou práci s možností kontaktů v zahraničí
- plat a odměna podle NV ČR č. 341/2017 Sb. a ZP ČR č. 262/2006 Sb.
- závodní stravování, pružná pracovní doba
- zaměstnanecké výhody (příspěvek FKSP, dovolená 5 týdnů, 5 dnů zdravotního volna)
- plný/zkrácený úvazek (podle domluvy)
Strukturované životopisy s přehledem odborné praxe a technických znalostí, zasílejte na e-mailovou adresu: eva.lopatova@chmi.cz, zuzana.roskova@chmi.cz . Odesláním dokladů poskytuje uchazeč, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů v platném znění, souhlas se zpracováním osobních údajů obsažených v těchto dokladech.
Pracoviště: Český hydrometeorologický ústav, Na Šabatce 17, 143 06 Praha 4 – Komořany
Datum nástupu: dle dohody
Kontakt: Mgr. Eva Lopatová: eva.lopatova@chmi.cz, Ing. Zuzana Rošková: zuzana.roskova@chmi.c
Státní úřad pro jadernou bezpečnost hledá nové kolegy na pozice inspektorů v oblasti kontroly zákazu chemických a biologických zbraní.
Co je naším úkolem?
- naplňování závazků vyplývajících pro ČR z mezinárodních smluv v oblasti zákazu chemických a biologických zbraní
- výkon státní správy a dozoru v oblastech dodržování zákazu chemických zbraní (zákon č. 19/1997 Sb.) a biologických zbraní (zákon č. 281/2002 Sb.), dozor nad nakládáním se stanovenými chemickými látkami/biologickými agens a toxiny, vedení souvisejících evidencí
- provádění kontrolní činnosti u subjektů nakládajících se stanovenými chemickými látkami/biologickými agens a toxiny
Co nabízíme?
- zaměstnání podle zákona o státní službě, příp. i menší úvazek na dobu určitou (možno kombinovat se studiem v magisterském programu)
- atraktivní pracovní náplň v rámci státní správy
- možnost dalšího vzdělávání, odborný růst
- kancelář v centru Prahy
- cestování po ČR (kontrolní činnost) i do zahraničí (jednání na diplomatické úrovni)
Co požadujeme?
- VŠ vzdělání v přírodovědném oboru, preferováno zaměření na chemii nebo biologii
- znalost AJ na komunikativní úrovni
- řidičský průkaz skupiny B
- souhlas s prověřením pro styk s utajovanými informacemi
- ochotu učit se novým věcem a flexibilitu
V případě zájmu a pro další informace se neváhejte obrátit na Ing. Markétu Bláhovou, marketa.blahova@sujb.cz.
Laboratoř strukturních proteinů Biotechnologického ústavu AV ČR, v. v. i. hledá zaměstnance na pozici laborant/-ka.
Náplň práce:
- podílení se na chodu laboratoře
- podílení se na řešení výzkumných projektů
- příprava kultivačních médií, roztoků a mikroskopických skel
- práce s buněčnými kulturami
- vedení záznamů a dokumentace
Požadujeme:
- minimálně středoškolské vzdělání v biologickém, zdravotnickém nebo obdobném oboru
- zájem učit se nové metody a techniky práce
- komunikativnost, samostatnost, pečlivost, spolehlivost
- praxe práce v laboratoři
- schopnost komunikace v angličtině
Nabízíme:
- pozici na plný úvazek
- práci v mladém mezinárodním kolektivu
- pracovní zkušenosti v oblasti výzkumu a vývoje ve špičkovém vědeckém centru
- příležitost k dalšímu profesnímu rozvoji
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu
- více informací o laboratoři a Biotechnologickém ústavu na www.ibt.cas.cz
Místo pracoviště: Vestec u Prahy
Nástup možný ihned.
Písemné přihlášky zahrnující strukturovaný profesní životopis jsou přijímány na adrese hr@ibt.cas.cz
Plus s.r.o. hledá externí spolupráci pro úpravu vektorových mapových GIS dat. Požadujeme znalost QGIS, CAD. Brigáda nebo dlouhodobá spolupráce. Kontakt: rk@gplus.cz, tel. 608 077 074
Pharmonia s.r.o. hledá absolventy magisterského studia se zaměřením na chemii, biochemii apod. na pozice Specialista registrací léčiv - junior a Specialista farmakovigilance - junior.
Nabízíme možnost stát se součástí MEDICAL týmu ve farmaceutické společnosti.
Co Vás čeká?
- v RA - zastřešení RA agend vybraných produktů (příprava podkladů pro podání žádostí o registraci léčivých přípravků, jejich prodloužení a změny)
- v PV – zastřešení farmakovigilačních agend vybraných produktů
- práce s odbornými zdroji a databázemi, překlady odborných textů
- komunikace s regulačními úřady a státními institucemi (SÚKL, MZ ČR)
- kompilace dossierů (eCTD)
- sledování a implementace legislativních změn do interních standardů
Představujeme si, že máte:
- Ukončené magisterské studium se zaměřením na chemii, biochemii apod.
- Alespoň teoretické znalosti problematiky RA či PV
- Dobrou angličtinu
- Nutná je také vysoká míra pečlivosti a důslednost
- Bydliště v Praze
Těšit se můžete na:
- Práci v atraktivním oboru
- Různorodou a zodpovědnou práci
- Komplexní zaškolení a další vzdělávání
- Odborný růst
- Práci v moderním officu s možností 1-2 dnů home office
- Nástup ihned nebo dohodou dle Vašich možností
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Řadu zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás pozice zaujala, pošlete mi svůj životopis a krátký průvodní dopis.
Domluvíme se na schůzce a dalších krocích.
Mgr. Magdalena Trojanová, MBA / Pharmonia s.r.o. www.pharmonia.cz
tel.: 739 532 070 / magdalena.trojanova@pharmonia.cz
https://www.linkedin.com/in/magdalena-trojanova/
Pharmonia s.r.o. hledá absolventa bakálářského nebo magisterského studia na pozici farmaceutického reprezentanta.
Co Vás čeká?
- Práce v terénu v originální společnosti se silným postavením na trhu a návštěvy lékařů specialistů, praktických lékařů a lékáren
- Pečlivé zaškolení / budete pracovat s produkty z oblasti kardiologie, diabetologie, alergologie, gastroenterologie a praktické medicíny
- Využijete odborné znalosti ze studia a budete je mít možnost dál rozvíjet
- Dostanete také služební automobil, telefon a databázi klientů, budete mít flexibilní pracovní dobu
3 VOLNÉ REGIONY: PRAHA, ÚSTÍ NAD LABEM + DĚČÍN
PLZEŇ + DOMAŽLICE + TACHOV
Představujeme si, že máte:
- Ukončené bakalářské nebo magisterské studium
- Obchodního ducha a tah na branku, vytrvalost i odolnost vůči stresu
- ŘP sk. B s praxí a ochotu denně jezdit
- Bydliště v regionu
Těšit se můžete na:
- Práci v atraktivním oboru a nadnárodní farmaceutické společnosti
- Komplexní zaškolení
- Odborný i kariérní růst
- Nástup ihned nebo dohodou dle Vašich možností
- Služební auto i pro soukromé využití, telefon, PC
- Motivační finanční ohodnocení (fix + bonusy)
- Řadu zaměstnaneckých výhod (delší dovolená, sick days, pružná pracovní doba, připojištění, zvýhodněné tarify mobilního operátora pro rodinné příslušníky, rozvojové programy aj.)
Pokud Vás pozice zaujala, pošlete mi svůj životopis a krátký průvodní dopis. Domluvíme se na schůzce a dalších krocích.
Mgr. Magdalena Trojanová, MBA / Pharmonia s.r.o. www.pharmonia.cz
tel.: 739 532 070 / magdalena.trojanova@pharmonia.cz
https://www.linkedin.com/in/magdalena-trojanova/
GHC Invest s.r.o. hledá technického specialistu/juniora Q&R manažera.
Pracovní náplň:
- správa a aktualizace chemické dokumentace výrobků
- jednání s dodavateli a státními orgány
- vyhledávání a nákup surovin a výrobků v ČR a zahraničí dle technických a obchodních požadavků
- optimalizace skladových zásob
- zpracování agendy reklamací komunikace a konzultace s obchodními partnery
- aktivní spolupráce s obchodním oddělením
Očekáváme:
- minimálně SŠ vzdělání chemického nebo technického směru
- velmi dobrou znalost anglického jazyka
- znalost německého jazyka výhodou
- pokročilou znalost Microsoft Office
- logické myšlení, organizační dovednosti, schopnost dotahovat věci do konce, dobrý time management
- pečlivost, samostatnost, flexibilitu a odpovědný přístup k práci
- ochotu učit se novým věcem
- znalosti v oboru úpravy vody výhodou
Nabízíme:
- práci na HPP, stabilní zázemí prosperující společnosti
- samostatnou a zodpovědnou práci s hmatatelnými výsledky
- spolupráci v malém příjemném kolektivu
- individuální zaškolení při nástupu
- služební notebook a telefon
- odpovídající finanční ohodnocení, 13. plat
- 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, stravenkový paušál
- nástup možný ihned
Svůj strukturovaný životopis zasílejte v českém a anglickém jazyce.
V případě, že se Vám neozveme do 3 týdnů od odeslání Vašeho životopisu, nepostoupili jste do užšího výběrového řízení, děkujeme za pochopení.
GHC Invest, s.r.o., Korunovační 6, Praha 7, e-mai: marketing@ghcinvest.cz, www.ghcinvest.cz
ÚJV Řež hledá pracovníka/pracovnici na pozici Radiochemik.
V Řeži u Prahy provozujeme vývojové a výzkumné centrum pozitronové emisní tomografie.
Kromě komerční výroby již zavedených radiofarmak se zde věnujeme i vývoji nových preparátů.
V oblasti radiofarmak patříme k nejmodernějším pracovištím ve střední Evropě.
- Co tato pozice obnáší?
• Odpovědnost za výrobu radiofarmak na pracovišti
• Podíl na vývoji nových postupů pro výrobu přípravků pro PET diagnostiku
• Spolupráce při validaci výrobních metod použitých při přípravě PET radiofarmak
• Odpovědnost za dodržování Správné výrobní praxe při výrobě léčiv
• Monitoring prostředí výroby radiofarmak na pracovišti
• Zajištění logistiky vyrobených radiofarmak
- Co by měl vhodný kandidát splňovat?
• VŠ (chemického či jaderně-chemického směru)
• Praxe v oblasti práce se zdroji ionizujícího záření a otevřenými radioaktivními zářiči výhodou
• Znalost systémů kvality a Správné výrobní praxe výhodou
• Komunikativní znalost AJ (RJ výhodou)
• Schopnost týmové spolupráce, odpovědnost, komunikativnost
• Nevadí Vám práce v noc
Chcete vědět víc?
Zeptejte se nebo rovnou zašlete CV: nabor@ujv.cz
O našich technologiích: www.ujv.cz/cs/produkty-a-sluzby/radiofarmaka
Tuto i další pracovní nabídky máme na webu: ujv.jobs.cz
Celní správa ČR, Mobilní laboratoř, hledá kolegyni/kolegu na pozici chemika - zájímavá práce v jediné mobilní laboratoři v ČR, skvělý kolektiv, nástup možný ihned.
- Služební poměr se všemi benefity - 7. tarifní třída - 10% příplatek za směnnost
- Rizikový příplatek
- Skvělý kolektiv
- Zajímavá práce v mobilní laboratoři, jediné v ČR
Požadujeme:
- VŠ vzdělání v chemickém nebo podobném oboru
- Místo volné ihned, druhé v průběhu roku
- Kontakt: 773 965 964, l.pusova@cs.mfcr.cz
Česká geologická služba - pracoviště Barrandov - přijme analytika/analytičku na pozici techničky/technika v chemické laboratoři.
Náplň práce:
- příprava roztoků pro měření na FAAS a ICP-MS
- měření vzorků na FAAS a ICP-MS
- vyhodnocení naměřených dat
Co nabízíme:
- částečný úvazek kombinovatelný se studiem
- flexibilní pracovní dobu
- získávání praxe v akreditované chemické laboratoři
Kontakt:
Vedoucí laboratoře:
Ing. Tereza Grabmullerová
e-mail: tereza.grabmullerova@geology.cz
tel: +420 730 190 888
Our AccuTerra™ Outdoor Maps and PlowOps location tracking solution is used by prominent companies in the US, in both the private and public sphere. For example, by Ford Motor Company and Wyoming Department of Transportation. We welcome a new member to our GIS team. The position is also suitable for students/graduates.
What job duties can you expect for this position?
● Maintain vector maps generated from OpenStreetMap dataset
● Design maps and location tracking services
● Backend development in Kotlin and script language
● Maintain database structure and procedures in PostGIS
● Maintain server architecture on AWS
● Cooperation with senior GIS developers and willingness to learn from them
● Modern procedures and automation of development activities
What do we expect from our developers?
● Ability to meet in person in the Prague office according to project needs
● Finished or ongoing university education in Geoinformatics
● Basic understanding of OpenStreetMap
● Essential cartography skills - geometry object model, data formats, projections, map composition and symbology
● PostgreSQL database and Docker
● GIS frameworks and tools knowledge and experience (ESRI, PostGIS, GDAL, QGIS, Mapbox or other) ● Communication in English language
● Enthusiasm, innovative thinking, initiative and willing to learn
● Ability to work in a team
● Independence, consistency, precision, reliability, structure What can you expect from NeoTreks?
● Work side-by-side with skilled senior GIS developers.
● Competitive salary
● Flexible working hours
● Self-employment – freelancer
● Direct contract with NeoTreks Inc., without any agency
● Simple interview process with the management team
● Support of self-realization and application of knowledge
● Fast professional growth
Contact: Aneta Kopřivová aneta@neotreks.com 773 522 538
I. Odborný pracovník - hodnotitel (Praha)
Co děláme?
• Pracujeme se zahraničními databázemi cen léčiv
• Určujeme výši maximální ceny a úhrady léčiv
• Zpracováváme analýzy v oblasti cenové a úhradové regulace
léčiv
• Účastníme se připomínkování návrhů legislativních změn
Proč si vybrat SÚKL?
• Získáte know–how v oblasti atraktivního a rozvíjejícího se far-
maceutického průmyslu
• Osvojíte si odborné znalosti v oblasti procesu cenotvorby
a úhrad léčiv
• Nabízíme možnost zapojení se do mezinárodních projektů
• Zajímavé platové ohodnocení, 25 dní dovolené
• Atraktivní nabídka zaměstnaneckých benefitů - jazykové kurzy,
Multisport, flexibilní pracovní doba, práci z domova, příspěvek
z FKSP a další
Aktuální nabídku služebních míst naleznete zde.
V případě zájmu a pro další informace se neváhejte obrátit na:
Ing. Ondřej Němeček, ondrej.nemecek@sukl.cz
II. Odborný hostitel léčivých přípravků (Praha)
CO DĚLÁME?
• Odpovídáme za agendu správních řízení o stanovení maximální
ceny a výše a podmínek úhrady léčiv
• Stanovujeme a revidujeme maximální ceny a úhrady léčiv
• Účastníme se připomínkování návrhů legislativních změn
• Naší prací přinášíme úspory do systému veřejného zdravotního
pojištění
PROČ SI VYBRAT SÚKL?
• Získáte know–how v oblasti atraktivního a rozvíjejícího se far-
maceutického průmyslu
• Osvojíte si odborné znalosti v oblasti procesu cenotvorby
a úhrad léčiv
• Nabízíme možnost zapojení se do mezinárodních projektů
• Zajímavé platové ohodnocení, 25 dní dovolené
• Atraktivní nabídka zaměstnaneckých benefitů - jazykové kurzy,
Multisport, flexibilní pracovní doba, práci z domova, příspěvek
z FKSP a další
Pracovní možnosti zahrnují nejen hlavní služební poměr, ale také
flexibilní možnosti včetně zkrácených úvazků či brigád formou
DPČ (rovněž pro studenty 4. a 5. ročníků přírodovědeckých, che-
mických, farmaceutických, případně i dalších oborů).
Aktuální nabídku služebních míst naleznete zde.
V případě zájmu o brigádu a pro další informace se neváhejte ob-
rátit na:
Ing. Ondřej Němeček, ondrej.nemecek@sukl.cz
ÚJV Řež hledá pracovníka/pracovnici na pozici Radiochemik.
Co tato pozice obnáší?
- Odpovědnost za výrobu radiofarmak na pracovišti
- Podíl na vývoji nových postupů pro výrobu přípravků pro PET diagnostiku
- Spolupráce při validaci výrobních metod použitých při přípravě PET radiofarmak
- Odpovědnost za dodržování Správné výrobní praxe při výrobě léčiv
- Monitoring prostředí výroby radiofarmak na pracovišti
- Zajištění logistiky vyrobených radiofarmak
Co by měl vhodný kandidát splňovat?
- VŠ (chemického či jaderně-chemického směru)
- Praxe v oblasti práce se zdroji ionizujícího záření a otevřenými radioaktivními zářiči výhodou
- Znalost systémů kvality a Správné výrobní praxe výhodou
- Komunikativní znalost AJ (RJ výhodou)
- Schopnost týmové spolupráce, odpovědnost, komunikativnost
- Nevadí vám práce v noci
Chcete vědět víc?
Zeptejte se nebo rovnou zašlete CV: nabor@ujv.cz
O našich technologiích: www.ujv.cz/cs/produkty-a-sluzby/radiofarmaka
Tuto i další pracovní nabídky najdete na ujv.jobs.cz
Česká inspekce životního prostředí hledá nové inspektory/inspektorky:
Odbor technické ochrany a integrované prevence:
- ochrana ovzduší
- odpadové hospodářství
- ochrana vod
- integrované agendy
- podpora inspekční činnosti a chemické bezpečnosti
Odbor ochrany přírody, lesa a CITES:
- ochrana přírody
- mezinárodní ochrana biodiverzity a CITES
- ochrana lesa
Co od tebe očekáváme:
•Vysokoškolské vzdělání
•řidičské oprávnění skupiny B
•dobré komunikační schopnosti
•znalost legislativy v daném oboru výhodou
Co ti můžeme nabídnout:
•zajímavou a různorodou práci s dalším odborným růstem
•příležitost učit se
•služební místo ve 12. platové třídě
•5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, příspěvek na stravování, příspěvek na sport, kulturu a volný čas (FKSP), mobilní telefon, notebook, ucelený program dalšího vzdělávání, možnost až 6 dní studijního volna ročně
Aktuálně vypsané volné pozice nalezneš zde.
Kde se s námi můžeš setkat? Máme Oblastní inspektoráty v Praze, Českých Budějovicích, Havlíčkově Brodě, Hradci Králové, Liberci, Olomouci, Ostravě, Plzni a Ústí nad Labem.
V případě zájmu nás neváhej kontaktovat: Mgr. Eliška Gřešková, tel: +420 222 860 321, e-mail: eliska.greskova@cizp.cz, Bc. Eliška Kyselová, tel.: +420 222 860 208, e-mail: eliska.kyselova@cizp.cizp.cz
Společnost Recovera hledá obchodníka/obchodnici:
Co Vás čeká?
- realizace obchodní činnosti v regionu Benešov a Praha dle platné obchodní politiky Recovera Využití zdrojů a.s.
- nabídka služeb v oblasti životního prostředí
- plnění obratu a ziskovosti zakázek
- příprava nabídek, smluv a dalších dokumentů pro obchodní realizaci zakázek
- zadávání informací do SW
- evidence veškeré obchodní dokumentace
- péče o stávající zákazníky a oslovení nových zákazníků
- plnění dalších výzev v oboru ochrany životního prostředí
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít?
- vzdělání minimálně středoškolské s maturitou - obor ekologie - velkou výhodou, nikoliv podmínkou
- znalost oboru zpracování odpadů velkou výhodou, nikoliv podmínkou
- výborné komunikační a obchodní dovednosti
- orientace v environnementální legislativě ČR - výhodou, nikoliv podmínkou
- ochota se průběžně vzdělávat a učit se novým věcem
- znalost práce na PC (MS Office, Google workspace, Windows, Internet a další)
- ŘP sk. B - aktivní řidič
- časová flexibilita
Co Vám můžeme nabídnout?
- stabilní zaměstnání v technologicky orientované společnosti se zázemím silné nadnárodní skupiny
- práci pro životní prostředí v perspektivní oblasti využití odpadů
- možnost profesního růstu, uplatnění týmového ducha, sdílení ekoinovativních přístupů
- odpovídající mzdové ohodnocení
- firemní benefity: služební auto i pro soukromé účely, notebook, mobil, 25 dnů dovolené, stravenky v hodnotě 90 Kč a další
V případě Vašeho zájmu o pozici a pokud splňujete požadavky na tuto pozici pošlete prosím odpověď na tento inzerát, přiložte strukturovaný životopis a my se Vám ozveme.
Český hydrometeorologický ústav, úsek kvality ovzduší, pracoviště Praha-Kamýk (Observatoř Libuš) hledá pracovníka/pracovnici na pozici Technický vedoucí kalibrační laboratoře imisí.
Požadavky:
- VŠ technického směru
- samostatná práce na elektrických zařízeních do 1000 V (podle §6 vyhlášky č. 50/1978 Sb., od 1.7.2022 podle zákona č. 250/2021 Sb.)
- praxe v oboru alespoň 2 roky
- řidičské oprávnění sk. B (aktivní řidič)
- znalost anglického jazyka – aktivně (minimálně B1)
- znalost českého jazyka – aktivně (minimálně C1)
- schopnost přenášet přístroje s vahou do 30 kg
- dobrá znalost práce s PC (OS Windows 10, MS Office…)
- osobní certifikát na provádění kalibrací v oboru imisí (lze získat v průběhu zaškolování)
- znalost akreditačních předpisů a problematiky zabezpečení kvality v laboratoři výhodou
- organizační schopnosti, komunikativnost, iniciativa, pečlivost a odpovědný přístup, samostatnost a schopnost rozhodovat, flexibilita, týmovost
- pozitivní přístup k životnímu prostředí výhodou
- odhodlanost pracovat a učit se novým dovednostem
- optimismus Činnost: práce v laboratoři kalibrující přístroje pro měření znečišťujících látek v ovzduší (imisích)
Nabízíme:
- zajímavou a tvůrčí práci
- odpovídající platové ohodnocení (tarifní – státní zaměstnanci)
- zaměstnanecké výhody (závodní stravování, pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 5 sick days, zaměstnanecký příspěvek z FKSP (např. na rekreaci, kulturu, sport, vzdělávání, penzijní připojištění…) - smlouvu na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení až na dobu neurčitou
Pracoviště: ČHMÚ, Kalibrační laboratoř imisí, Generála Šišky 942, Praha-Kamýk
Nástup: dle dohody
Kontaktní osoba: M. Vokoun, Š. Rychlík e-mail: miroslav.vokoun@chmi.cz, stepan.rychlik@chmi.cz
tel.: 244 033 458, 244 033 503
Česká informační agentura životního prostředí hledá kolegu/kolegyni na pozici Výzkumný pracovník oddělení odpadového a oběhového hospodářství. Plný úvazek, smlouva na dobu určitou. Nástup dle dohody.
Popis práce:
Výzkum a aplikace vědeckých poznatků při vývoji nových postupů a metod v odpadovém a oběhovém hospodářství
Psaní odborných článků a publikací
Prezentace výsledků na odborných konferencích
Spolupráce na dalších aktivitách a projektech oddělení, zejm. na projektu Centrum environmentálního výzkumu: Odpadové a oběhové hospodářství a environmentální bezpečnost v rámci Programu Prostředí pro život
Co od Vás očekáváme:
VŠ vzdělání technického nebo přírodovědného směru (vhodné pro absolventy, doktorandy apod.) Pečlivost, spolehlivost a bezúhonnost
Dobré komunikační dovednosti pro komunikaci s vedením projektu
Znalost MS Office, schopnost samostatné tvorby článků, publikací apod.
Znalost anglického jazyka
Praxe nebo alespoň zkušenost v oblasti VaVaI
Přehled publikační činnosti s důrazem na recenzované publikace (zvláště kvitovány budou výstupy v databázích WoS či Scopus)
Orientace v dotačních programech národních a mezinárodních projektů (TAČR apod.) výhodou Zájem o problematiku ŽP
Nabízíme:
Plný pracovní úvazek, smlouvu na dobu určitou
Nástup dle dohody
Zaměstnanecké benefity: pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování Odměňování podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. a zákoníku práce č. 262/2006 Sb. osobní ohodnocení, projektový příspěvek
Mimořádné mzdové ocenění za splnění plánovaných úkolů
3 dny zdravotního volna
Možnost spolupráce na dalších projektech a výzkumných záměrech CENIA
Pracoviště – Praha 10
Životopis a krátký motivační dopis prosím posílejte na e-mail: hr@cenia.cz
Hvězdárna a planetárium v Hradci Králové posiluje svůj tým.
Náplň práce
tvoří mimo jiné příprava a realizace interaktivních vzdělávacích programů a popularizačních akcí pro návštěvníky hvězdárny a planetária, pozorování oblohy s využitím specializované techniky hvězdárny, práce s členy astronomického kroužku, komunikace a poskytování odborné informační a poradenské pomoci v oblasti astronomie.
Hledáme pracovníka, který:
- má hluboký zájem o astronomii, kosmonautiku s odpovídajícími znalostmi a orientací v příbuzných přírodovědných oborech
- má kultivované vystupování, srozumitelný a spisovný mluvený i písemný projev v českém jazyce.
- je schopen interaktivního vedení programů, komunikace s návštěvníky všech věkových kategorií a jejich pozitivní motivace k zájmu o přírodovědné obory
- ovládá práci s PC
- je schopen rozvíjet své dovednosti při práci se specificky zaměřenou výpočetní technikou, porozumět provozu a naučit se ovládat specializované vybavení a přístrojovou techniku hvězdárny a planetária, případně má zkušenosti s praktickým pozorováním nebeských objektů.
- dokáže pozitivně komunikovat a tvořivě spolupracovat v rámci pracovního kolektivu
- je časově flexibilní, občansky a morálně bezúhonný
- znalost angličtiny na komunikační úrovni a aktivní řízení motorového vozidla sk. B výhodou
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání přírodovědného nebo technického zaměření, obory blízké fyzice jsou výhodou.
Nabízíme práci na plný nebo částečný pracovní úvazek s možností nástupu ihned.
Jedná se o rozmanitou a kreativní práci v klidném prostředí s možností dalšího odborného růstu, pružným rozvržením pracovní doby, 5 týdny dovolené a příspěvkem na stravování.
Bližší informace o činnosti hvězdárny naleznete na www.astrohk.cz.
V případě Vašeho zájmu nám zašlete: - motivační dopis v rozsahu max. 1 normostrany - Váš strukturovaný životopis s aktuálními kontaktními údaji.
Kontakt: kabrhel@astrohk.cz, 495 264 087, 737 456 777
Korespondenční adresa: Hvězdárna a planetárium v Hradci Králové, Zámeček 456/30, 500 08 Hradec Králové.
Vybrané uchazeče pozveme k osobnímu pohovoru.
Je vám blízký rozvoj regionu a chcete pracovat ve prospěch území Skutečska, Košumberska a Chrastecka? Místní akční skupina Skutečsko, Košumbersko a Chrastecko, z.s. hledá pro území Pardubický kraj, okres Chrudim a Ústí nad Orlicí nové personální kapacity:
- Manažer projektů MAS-CLLD
Požadavky:
• Vysokoškolské vzdělání, popřípadě SŠ vzdělání s 5letou praxí,
• Znalost strukturálních fondů EU, zkušenost v podobné pozici výhodou,
• Výborná znalost českého jazyka, znalost dalšího jazyka (ANJ, NEJ) výhodou
• Organizační a komunikační schopnosti, ochota učit se novým věcem,
• Zodpovědnost, samostatnost, týmové myšlení, proaktivní přístup,
• Vysoké pracovní nasazení a časová flexibilita,
• Znalost regionu MAS,
• Výborná znalost MS Office,
• Aktivní řidič/ka osobního automobilu.
Náplň práce:
• Příprava a realizace projektů MAS,
• Monitoring potřeb území (animace) a konzultace se žadateli,
• Administrace výzev MAS z operačních programů, zejména PRV, IROP,
• Příprava a školení žadatelů MAS,
• Prezentace aktivit MAS,
• Administrativa spojená s činností orgánů MAS a další projektovou činností. Nabízíme:
• Smysluplnou, prospěšnou a nestereotypní práci,
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Prostor pro osobní i profesní růst
• Pracovní poměr na úvazek 0,5– 1,0 dle osobní dohody,
• Místo výkonu práce Luže, schůzky na území MAS SKCH,
• Flexibilní pracovní doba, popř. možnost home office,
• Práce na zajímavých projektech s možností realizace vlastních nápadů.
Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete výše uvedené podmínky, pošlete svůj strukturovaný životopis na adresu: feyfarova@masskch.cz
- Koordinátor Akčních plánů pro klima a energii
Požadavky:
- vysokoškolské vzdělání, popřípadě SŠ vzdělání s 5letou praxí;
- praxe na podobné pozici výhodou;
- uživatelská znalost práce s PC (MS Office, internet);
- výborná znalost českého jazyka, znalost dalšího jazyka (ANJ, NEJ) výhodou;
- řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič;
- organizační a komunikační schopnosti, ochota učit se novým věcem;
- pečlivost a samostatnost, týmové myšlení;
- vysoké pracovní nasazení a časová flexibilita.
Pracovní náplň:
- koordinace aktivit pro zajištění včasného zpracování SECAP dle zadání včetně procesu;
- výběrového řízení na zhotovitele, projednání a připomínkování;
- organizace místních dnů pro klima a energii dle zadání, zvyšování povědomí veřejnosti o možnosti úspor energie a její výroby, využití a skladování z obnovitelných zdrojů, o prevenci vzniku odpadů (separace, recyklace, bezodpadové hospodářství pro domácnosti a podnikatele);
- mapování projektů, jejichž cílem je snížení spotřeby energie (úspory, snížení dopadů na ŽP, snížení emisí CO 2) při současném zohlednění možností adaptačních opatření na změnu klimatu;
- komunikace s partnery včetně evidence pošty, smluv, archivace;
- účast na jednáních a zajištění související dokumentace (podklady, výstupy atd.;
- plnění webových stránek enerkomskch.eu, propagace;
- zkušenost v oblasti energetických úspor výhodou;
- zájem o zavádění inovativních technologií a postupů.
Nabízíme:
- zajímavé finanční ohodnocení;
- spolupráci formou dohody o pracovní činnosti nebo částečného úvazku;
- pracovní poměr na dobu určitou od 1. 8.2022 do 31.8.2024 s možností prodloužení;
- místo výkonu práce Luže, schůzky na území MAS SKCH;
- flexibilní pracovní doba, popř. částečná možnost home office;
- prospěšná a smysluplná práce;
- pozice vhodná i pro absolventy.
Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete výše uvedené podmínky, pošlete svůj strukturovaný životopis na adresu: feyfarova@masskch.cz
- Výběrové řízení na pozici asistent/ka kanceláře
Požadavky:
- min. středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou,
- praxe na podobné pozici výhodou,
- uživatelská znalost práce s PC (MS Office – Word, Excel, PowerPoint, internet),
- výborná znalost českého jazyka, znalost dalšího jazyka (ANJ, NEJ) výhodou
- řidičský průkaz sk. B,
- organizační a komunikační schopnosti, ochota učit se novým věcem,
- pečlivost a samostatnost, týmové myšlení
- vysoké pracovní nasazení a časová flexibilita,
- zkušenosti se zpracováním a vyúčtováním dotací z národních zdrojů a fondů EU výhodou,
- zkušenosti s dotačními programy PRV, IROP a OPŽP výhodou.
Pracovní náplň:
- zajištění chodu kanceláře, IT podpora
- evidence pošty, docházky, smluv,
- příprava podkladů na jednání,
- zpracování textů, prezentací a tabulek,
- účast na jednáních a zpracování zápisů,
- objednávky, poptávky,
- příprava podkladů k fakturaci,
- správa a plnění webových stránek MAS,
- archivace, skartace.
Nabízíme:
- pracovní poměr – úvazek 0,5, s možností navýšení, dle osobní dohody,
- platové podmínky až 28 000,- Kč hrubého dle velikosti úvazku,
- pracovní poměr na dobu určitou od 1. 7. 2022 do 31. 7. 2023 s možností prodloužení,
- místo výkonu práce Luže, schůzky na území MAS SKCH,
- flexibilní pracovní dobu, popř. možnost home office,
- zajímavou a perspektivní práci, možnost zapojení do dalších projektů MAS.
Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete výše uvedené podmínky, pošlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis na adresu: feyfarova@masskch.cz
Clinical Trial Internship at Johnson & Johnson
Duration: 12 months, 20 hours/week
Location: Praha, Walterovo namesti
PRINCIPAL TASKS AND DUTIES:
Study Start Up Activities / Site start-up
- Help LTM/SM in ensuring that the current versions of the required trial documents, trial-related materials and supplies are provided to the investigational site.
- Support the LTM or the SM in ECs and Health Authorities Submissions.
- Help the SM in obtaining site related trial documents.
- Support the LTM/SM in collecting and processing as appropriate the IFDF and related documents throughout the trial.
- Assist the LTM/SM in conducting local investigator meeting or in making arrangements for the investigators participating in an international meeting as applicable
Help in the distribution, collection, reviewing, and tracking of regulatory documents, start-up documentation from sites, agreements and training documentation.
Study Execution Activities
- Support LTM/SM in drug distribution process, where applicable.
- Support LTM/SM in ensuring that during the trial all relevant trial related documentation is provided to investigators and central IEC (if applicable) within the timelines.
- Provide administrative and logistic support to LTM/SM in tracking of progress of the trial, management of study data, budget, organizing meetings, mailing and correspondence and other relevant tasks as appropriate, where applicable
- Support LTM/SM and CTA in up-loading documents into vTMF
- Support LTM/SM in set-up new study site team members in CTMS
- Support SM in study medication accountability at site under SM supervision. SM is accountable for the whole task, and all ensure that all confidentiality and data privacy rules are followed
- Support CTA/SM in simple equipment calibration management (e.g. thermometer)
General Activities
- Base all actions on Credo. Protect the rights of others, protect privacy and company assets.
- Work in line with the HCC, company policies and procedures, including SOPs, having the ethical aspect in mind. Comply with ICH-GCP and all applicable local laws and regulations.
- Maintain communication with relevant parties within and outside the company
- Actively follow trainings to ensure adequate qualification
- Regularly update information in applicable systems and templates
- Contribute to maintain quality standards and timelines that are consistent with business needs
Report every J&J product related complaint you receive to the company, according policies
SKILL REQUIREMENTS
A minimum of a Bc. Degree in Life Science or three years of University in Life Science
Strong knowledge with MS office (Word, Excel, Outlook)
Strong interpersonal skills,
Organizational skills,
Ability to perform activities in timely and accurate manner, Advanced English, good written and oral communication.
Nascanuj kód a začni jezdit! www. prokuryry.cz
Společnost GALI s.r.o. hledá obchodního zástupce a produktového specialistu:
Popis:
Zavedená obchodní firma GALI spol. s r.o. zabývající se distribucí lékařských laboratorních diagnostik hledá do svého kolektivu mladého VŠ absolventa (i studenta právě končícího studia) – obor bioanalytika, laboratorní diagnostika či přírodověda na pozici obchodního zástupce a produktového specialisty v regionu Prahy o okolí.
Pracovní náplň:
- zodpovědnost za prodej a podporu prodeje produktů zahraničních firem, které firma GALI zastupuje v ČR
- zodpovědnost za vyhledávání nových příležitostí na trhu
- poskytování odborné podpory klientům
- odborná spolupráce s ostatními členy v týmu
- překlady odborných textů z AJ do ČJ
Požadujeme:
- VŠ vzdělání v oboru bioanalytika, laboratorní diagnostika či přírodověda
- znalost převážně molekulární diagnostiky, PCR reakce
- výborné komunikační a prezentační schopnosti
- velmi dobrou znalost angličtiny - časovou flexibilitu, ŘP skupiny B
- aktivní řidič, uživatelskou znalost MSOffice
Nabízíme:
- zajímavou a perspektivní práci
- možnost seberealizace a možnost si sami organizovat svůj pracovní čas
- atraktivní finanční ohodnocení
- služební automobil i k soukromým účelům, služební notebook a telefon
Informace o pozici:
Místo pracoviště: Praha a okolí
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního vztahu: Na dobu neurčitou
Typ pracovního vztahu:
Pracovní smlouva
Benefity:
auto i pro soukromé účely, provize z prodeje, mobilní telefon, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, individuální rozvržení pracovní doby, možnost si napracovat hodiny, vlastní organizace náplně práce, účast na zahraničních konferencích
Požadované vzdělání: Vysokoškolské/univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (pokročilá)
Kontakt: Místo pracoviště: Praha a okolí
Kontaktní osoba: RNDr. Jana Müllerová, jana.mullerova@gali.cz
Adresa: Ke Stadionu 179, 513 01 Semily – Podmoklice, Česká republika Telefon: 775 310 130
Nemocnice s poliklinikou Česká Lípa, a.s. přijme odborného pracovníka v laboratorních metodách (oddělení hematologie).
Požadujeme:
- Odbornou způsobilost dle zák. 96/2004 Sb.
- Ukončené zdravotnické magisterské studium v oboru odborný pracovník v laboratorních metodách
- ukončené magisterské studium přírodovědného zaměření a absolvování akreditovaného kval. kurzu odborné zdravotnické laboratorní metody nebo laboratorní metody v asistované reprodukci nebo výroba, příprava a kontrola léčivých přípravků
- ukončené magisterské studium přírodovědného, elektrotechnického nebo matematicko-fyzikálního zaměření a absolvování akreditovaného kval. kurzu odborné laboratorní metody v ochraně a podpoře veřejného zdraví
- Odborná praxe výhodou
- Morální a občanskou bezúhonnost
- Příjemné vystupování a zájem o obor
Nabízíme:
- Pracovní smlouva na dobu neurčitou
- Nástup: ihned nebo dle dohody
- Jednosměnný provoz
- Zázemí akreditované nemocnice
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Systém zaměstnaneckých benefitů
- Možnost vzdělávání a osobního rozvoje
Strukturovaný životopis pod uvedením označení ODBORNÝ PRACOVNÍK V LABORATORNÍCH METODÁCH zasílejte na adresu zamestnani@ nemcl.cz
Spolu s životopisem zašlete, prosím, souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů podle zákona č. 110/2019 Sb. a 111/2019 Sb.
Společnost WATRAD, spol. s.r.o. hledá GEOLOGA/GEOLOŽKU pro pracoviště v Praze.
Náplň práce:
- Komerční geologické zakázky zejména hydrogeologického a inženýrsko-geologického charakteru
- Projekty vědy a výzkumu v oblasti geologie
- Projekty rozvojové spolupráce v zahraničí se zaměřením na geologii
Požadujeme:
- Vysokoškolské vzdělání v oboru geologie
- Znalost práce na PC (Word, Excel, Power Point atd.)
- Ochota práce v terénu
Nabízíme:
- Práci ve firmě s rodinným prostředím
- Spolupráci s kolegy, kteří se nebojí nových výzev a řešení složitých úkolů
- Možnost práce na projektech v zahraničí
- Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- Nástup možný ihned nebo dle dohody
- Absolventi vítáni
- Nástupní plat 25 000,- až 35 000,- Kč hrubého měsíčně
Benefity:
- 5 týdnů dovolené
- Placené zdravotní volno/sickdays
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Mobilní telefon
- Občerstvení na pracovišti
- Příspěvek na stravování - stravenky
Kontakt:
Mgr. Jana Michálková, jednatelka, mobil: 723 107 821, e-mail: jmichalkova@watrad.cz
ÚJV ŘEŽ, a.s. hledá kolegu na pozici analytik radiofarmak pro pracoviště Nemocnice na Homolce, Roentgenova 5, Praha 5.
Co Váš na této pozici čeká?
- kontrola fyzikálně-chemických parametrů léčivých přípravků – radiofarmak (QC)
- analytická a mikrobiologická kontrola kvality vstupních surovin a vyráběných přípravků
- monitoring prostředí výroby radiofarmak
- odpovědnost za validace používaných analytických metod
- odpovědnost za dodržování legislativních a interních požadavků na provoz útvaru
Co vše Vám za to nabízíme?
- tým renomovaných odborníků, kterého budete součástí
- možnost rozšiřovat si kvalifi kaci v rámci specifi ckých odborných kurzů
- odpovídající mzdové ohodnocení, příplatek za práci v prostředí ionizujícího záření flexibilní pracovní dobu
- 6 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna navíc
- širokou škálu dalších benefi tů (stravenky Sodexo GastroPass a poukazy Sodexo FlexiPass, příspěvky na životní/penzijní připojištění, služební telefon)
Jak si Vás představujeme?
- máte VŠ chemického, přírodovědného nebo farmaceutického směru
- pracujete s počítačem na běžné uživatelské úrovni (ovládáte programy MS Offi ce)
- jste komunikativní a týmový hráč, pracujete samostatně a zodpovědně
- umíte anglicky alespoň na pasivní úrovni, znalost požadavků SVP výhodou
- nevadí Vám příležitostné brzké ranní směny (od 4:00 hod.)
- máte řidičský průkaz sk. B
Kontakt:
Mgr. Běla Šimečková, tel: +420 266 173 520, Bela.Simeckova@ujv.cz
Petra Nová, DiS., tel: +420 266 172 086, Petra.Nova@ujv.cz,
E-mail: nabor@ujv.cz
Technická správa komunikací hl.m. Prahy, a.s. posiluje svůj tým na pozici "koordinátor údržby zeleně".
Co vás čeká
- zpracování a koordinace plánů údržby komunikační zeleně
- shromažďování podkladů pro zpracování zadávací dokumentace veřejných zakázek
- příprava návrhů smluv pro údržbu komunikační zeleně
- navrhování postupů kontrolní činnosti údržby zeleně, kontrola prováděné údržby
- koordinace činností s ostatními správci veřejné zeleně, spolupráce se státními a městskými orgány
- zavádění nových technologií v oboru péče o městskou zeleň
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- SŠ/VŠ vzdělání zahradnického nebo technického směru
- prokazatelná základní znalost rostlinného materiálu a péče o dřeviny
- praxe na obdobné pozici výhodou
- pokročilá znalost MS Office
- řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
- samostatnost, odpovědnost, spolehlivost, bezúhonnost
- organizační a komunikační dovednosti
Co vám můžeme nabídnout
- 5. týden dovolené
- penzijní připojištění ve výši 3% hrubé mzdy
- 3 sick days
- stravenky Edenred
- benefitní program Edenred
- karta Multisport
Nástup dle dohody.
Životopisy a motivační dopis v rozsahu cca 1/2 A4 zasílejte prosím na adresu: Petra.Barvitiusova@tsk-praha.cz
Technická správa komunikací hl. m. Prahy, a.s. hledá brigádníka na pozici "technik pasportu ploch silniční vegetace" na DPP nebo DPČ.
Co vás čeká
- terénní kontrola a aktualizace současných travnatých a keřových ploch na území hl. m. Prahy
- přehodnocení aktuálních ploch z hlediska čisté výměry a výměry plochy keřů a stromů
- zařazení travnatých ploch do kategorií dle nové metodiky Péče o travnaté plochy ve správě TSK, a. s.
- práce s mapovou aplikací CDSw pro samotnou repasportizaci, kontrolu a zařazení vegetačních ploch do skupin, včetně pořizování fotodokumentace z terénu
- v případě prokázání adekvátního vzdělání v oboru též doplnění a stanovení taxonů keřových skupin (tato činnost je výhodou, ale není podmínkou.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- SŠ/VŠ vzdělání
- orientace v mapových podkladech i terénu
- schopnost zaznamenávat či upravovat plochy do gisové aplikace (po proškolení)
- znalosti z oboru dendrologie vítány
- preciznost, flexibilita
- upřednostňujeme schopnost pohybovat se po Praze na kole či koloběžce
Co vám můžeme nabídnout
- DPČ, DPP
- mzdu až 200 Kč/hod
Životopisy zasílejte prosím na adresu: Petra.Barvitiusova@tsk-praha.cz
Společnost ALS , provozovatel moderních analytických laboratoří, hledá:
- LABORANTA/LABORANTKU:
jste nebo chcete být Laborant/ka? Připojte se k nám! Studoval/a jste střední školu chemického, farmaceutického, potravinářského nebo příbuzného směru? Chcete pracovat pro stabilní nadnárodní společnost, která svou činností pomáhá k ochraně životního prostředí, podílí se na kontrole léčiv a pomáhá hlídat kvalitu potravin? Pak je pro Vás práce v ALS Czech Republic ta správná volba!
Co Vás u nás čeká:
• Samostatná příprava vzorků k analýze
• Samostatné provádění některých analýz a zpracovávání jejich výsledků
• Spolupráce na zabezpečení systému kontroly kvality
• Možnost spolupráce na projektech (optimalizace metod)
• Úzká spolupráce s kolegy na pracovišti
• Práce v jednosměnném nebo i ve dvousměnném provozu
Co byste měli umět a znát:
• Dokončené SŠ vzdělání chemického, potravinářského nebo farmaceutického směru
• Praxe v analytické laboratoři - velkou výhodou
• Znalost a zručnost v základních laboratorních technikách - velkou výhodou
• Pečlivost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, ochota a radost učit se novému
• Týmový hráč
• Práce na PC – základní orientace Co Vám můžeme nabídnout:
• Zázemí silné mezinárodní společnosti
• Zajímavou práci v dobře vybavených laboratořích
• Platové podmínky odpovídající dané pozici
• Možnost kariérního růstu
• Přátelský kolektiv
• 5 týdnů dovolené • Stravenkový paušál
• Penzijní připojištění
• MultiSport karta
• Zvýhodněný telefonní tarif
• Osobní ohodnocení
• Rozvoj na pracovišti i mimo něj (kurzy, školení, e-learning)
• Snadná dostupnost na pracoviště - linka metra B (Vysočanská)
• Práce na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
Pozice je vhodná i pro absolventy, kteří právě ukončili studia.
V případě zájmu, prosím zašlete profesní životopis na HR oddělení HR tým: euprg.hrcz@alsglobal.com.
- ANALYTICKÉHO CHEMIKA/CHEMIČKU:
Studoval/a jste střední nebo vysokou školu chemického, potravinářského, farmaceutického nebo příbuzného směru? Chcete pracovat pro stabilní nadnárodní společnost, která svou činností pomáhá k ochraně životního prostředí, podílí se na kontrole léčiv a pomáhá hlídat kvalitu potravin? Pak je pro Vás práce v ALS Czech Republic ta správná volba!
Chcete se stát aktivní součástí ENVIRO, FOOD nebo PHARMA laboratoře?
Jaké portfolio instrumentů je Vám bližší? Dejte nám vědět!
• UPLC-MS/MS, HPLC-FLD, HPLC-UV/VIS/PDA, HPLC-RI, IC a CE-UV
• GC-FID a GC-ECD
• GC-MS, GC-MS/MS a HS-GC - FID/MS
• AFS, ICP-MS, ICP-OES
Jaká bude Vaše hlavní pracovní náplň?
• Měření, vyhodnocování a hodnocení výsledků analýz vzorků
• Servis a běžná údržba instrumentů
• Administrativní činnost spojená s měřením a vyhodnocováním vzorků, reporty výsledků
• Spolupráce s validačními specialisty při zavádění nových metod
• Spolupráce se supervizorem sekce a celým týmem v dalších oblastech činnosti sekce
• Práce v jednosměnném nebo i ve dvousměnném provozu
• Spolupráce na zabezpečení systému kontroly kvality a na zaškolování nových kolegů
Co byste měli mít a umět?
• Dokončené SŠ/VŠ vzdělání chemického, potravinářského, farmaceutického nebo podobného směru
• Dobrá znalost pracovní instrumentace- výhodou
• Zkušenost z akreditované laboratoře - výhodou
• Flexibilita, ochota učit se novému - radost z každodenní práce v laboratoři
• Pečlivost, spolehlivost, samostatnost a týmovost (umíte pracovat nejen samostatně, ale i v týmu)
• Znalost AJ písmem aktivně
• Práce s PC pro Vás není překážkou
• Umíte nést za svá rozhodnutí zodpovědnost
V případě zájmu, prosím, zašlete profesní životopis na HR oddělení HR tým: euprg.hrcz@alsglobal.com
Společnost SpaceKnow, startup ze Silicon Valley, zabývající se analýzou komerčních satelitních snímků, hledá nového kolegu či kolegyni na pozici Analytika/čky dat.
Co požadujeme?
- schopnost pracovat efektivně a s přesností při práci s repetitivními úkoly,
- analytické myšlení, schopnost vyhledávání informací a jejich zpracování,
- zkušenost s nástroji na zpracování obrázků jako je GIMP (výhodou),
- základní znalost Unix/Linux (výhodou, ale není nutností).
Co Tě čeká?
- budeš anotovat, třídit a analyzovat obrovské množství dat (především satelitní snímky) pro machine learning algoritmy,
- budeš úzce spolupracovat s výzkumníky a dávat jim pravidelnou zpětnou vazbu na zlepšení nástrojů a procesů.
Co nabízíme?
- práci na zkrácený úvazek formou home-office,
- nadprůměrný plat (160 Kč/hod),
- práci s opravdovými experty,
- možnost získat jedinečné zkušenosti,
- šanci stát se členem opravdu unikátního projektu.
Zaujala Tě naše nabídka? Dej nám vědět! Budeme se na Tebe těšit!
Svoje CV posílejte prosím na galik@spaceknow.com
Státní ústav jaderné, chemické a biologické ochrany v.v.i., laboratoř biologického monitorování a ochrany Státního ústavu jaderné, chemické a biologické ochrany hledá novou spolupracovnici/spolupracovníka spolupracovnici na pozici Mikrobiolog.
Požadujeme:
Dokončené VŠ vzdělání přírodovědného směru - zaměření mikrobiologie, virologie, molekulární biologie apod.
Alespoň základní znalost metod kultivace a izolace virů a jejich detekce a identifikace (PCR, sekvenování, ...)
Znalost práce na PC (min. MS Office)
Znalost anglického jazyka – komunikace slovem i písmem
Pečlivost a schopnost samostatné práce
Ochotu učit se novým věcem
Komunikativnost a flexibilitu
Výhodou:
Praxe v laboratoři v oboru mikrobiologie / virologie
Schopnost pracovat s rizikovými biologickými agens (laboratoře BSL3)
Nabízíme:
Práci v malém týmu výzkumných a vývojových pracovníků, zaměřeném na vývoj a aplikace metod detekce a identifikace biologických agens
Možnost zapojení do mezinárodních projektů
6 týdnů dovolené
Příspěvek na stravování - stravenky
Příspěvek z FKSP na rekreaci
Příplatek za práci v rizikovém prostředí
Smlouvu na dobu určitou (1 rok) s následným prodloužením na dobu neurčitou
Možnost zkráceného úvazku
Důraz na WLB (work / life balance)
... a v neposlední řadě TLC (tender loving care) :-)
Kontakt:
RNDr. Michal Dřevínek, Ph.D.
Laboratoř biologického monitorování a ochrany
SÚJCHBO v.v.i.
Kamenná 71, 26231 Milín
drevinek@sujchbo.cz
tel: 318600247
BIOCEV - Laboratoř klinické proteomiky 1. LF UK nabízí PhD pozici s plným úvazkem. Hledáme posilu pro náš mladý tým.
Laboratoř klinické proteomiky 1. LF UK v centru BIOCEV se zaměřuje na objasňování molekulárních mechanismů závažných onemocnění s pomocí (nejen) proteomické analýzy. Věnujeme se rovněž hledání nových biomarkerů a nových molekulárních cílů pro budoucí terapie. Více na: http://faustus-technologies.webnode.cz
V současnosti řešíme tyto projekty:
- Studium proteomu vzácných neuroendokrinních nádorů, identifikace biomarkerů a nových zásahových míst pro budoucí terapie, tzv. „drug targets“
- Popis molekulárních mechanismů chronického srdečního selhání
Hledáme kandidáty se zájmem o studium bílkovin podílejících se na patogenezi závažných lidských onemocnění. Využíváme především moderní proteomickou analýzu založenou na hmotnostní spektrometrii a hledáme proto zájemce s vřelým vztahem k bílkovinám, kteří by se chtěli (nejen) s těmito moderními postupy seznámit a využívat je.
Nabízíme práci v instrumentálně, finančně i personálně zajištěné laboratoři. Poskytujeme úvazek ke stipendiu, prostor a stimulaci k odbornému růstu, možnost osvojení si nejmodernějších metod a pestrou práci v přátelském prostředí malé pohodové skupiny (školitel, 1x PGS, 3 x PhD), v moderním špičkově vybaveném vědeckém centru BIOCEV ve Vestci těsně za hranicí Prahy. Nepracujeme v noci ani o víkendech, nejsme otrokáři!
Pracoviště: 1. lékařská fakulta UK - BIOCEV, Průmyslová 595, 252 50 Vestec (www.biocev.eu)
Kontakt:
V případě zájmu nás kontaktujte na emailu jpetr@lf1.cuni.cz
Společnost SPF Group, s.r.o. operuje již cca 20 let na českém (i zahraničním) trhu v oblasti plánování regionálního a místního rozvoje a v dalších souvisejících oborech – více na www.spfgroup.org.
Aktuálně sháníme na pozici junior konzultanta čerstvého absolventa, nebo absolventa s krátkou praxí. Mělo by jít optimálně o absolventa regionální nebo sociální geografie, který je schopen zpracovat např. regionální analýzu, má povědomí o aktuálním dění, geografický rozhled a nadhled, rozumnou kvalitu ústního a písemného jazykového projevu.
V případě zájmu mně, prosím, zašlete své CV na email vojtek@spfgroup.org.
Tým Research & Consulting poskytuje analytickou podporu a poradenství jak interním oddělením, tak i externím klientům. Naši odborníci mapují vývoj na realitním trhu, shromažďují a analyzují relevantní data, připravují pravidelné a ad hoc reporty, nedílnou součástí této práce je i úzká spolupráce a podpora ostatních týmů. Veškeré informace k nabízené pozici najdete zde.
The Clinical Studies Specialist will be the leader for all clinical research activities in Germany, Czech Republic and Slovakia. The studies range from RCTs to real-world evidence studies. The ideal candidates will be creative researchers that can roll up their sleeves to advance our clinical research.
- Developing clinical development plan and clinical research strategy
- Planning and executing clinical studies from scientific point of view (research, design, protocols) and organizational point of view (documents for ethical committees, designing patient recruitment process, oversight over the ongoing studies)
- Cooperation with research partners (universities, hospitals)
- Creating scientific deliverables (posters, publications) and strategic deliverables (clinical inputs into economic analysis)
Your profile
- Experience with clinical research and publication activities
- Strong project management skills and ability to connect clinical research to other strategic work streams
- Data-driven and creative attitude
- Energetic and autonomous person with a growth mindset
- Interest in internal medicine is a plus
- Strong oral / written English, German is a plus
You’ll fit in our culture if you
- Are patient-centric and make decisions with the patient's wellbeing in mind.
- Have action-oriented attitude: the only possible path to success is to start with an action and iteratively improve.
- Are humble, open and willing to accept that failure is part of the process.
- Thrive in an entrepreneurial and fast-paced environment.
- Have higher tolerance for chaos and strive to make the complex simple.
- Are not afraid of tackling challenges that are deemed impossible by others.
Benefits we offer:
- Opportunity to shape one of the fastest-growing industries
- Personal development with a growing company
- Flexible working hours and balance between home/office
- Friendly and informal startup culture
- Multisport (access to sports and wellness venues)
- Nice and quiet offices in Vinohrady with 3 terraces
- Team events, grill parties and knowledge sharing
- Refreshments are on us :)
Join us if you are looking for an exciting adventure and a place to grow personally and professionally!
Kontakt: Michaela Stabrynová, E-mail: michaela.stabrynova@vitad.io, Tel: +420 773 880 159
Glopolis, o.p.s., nezávislé centrum pro analýzy a síťování mezi nevládními organizacemi, státem a byznysem pro podporu odolné občanské společnosti, udržitelné ekonomiky a odpovědné demokracie, hledá dva šikovné lidi pro analytickou, informační a koordinační výpomoc. Start ihned, 1-3 dny v týdnu, po dobu 6-12 měsíců.
Co to obnáší:
- pomoc s organizací pracovních schůzek a kulatých stolů
- analýza evropských a vládních strategií a nařízení, rešerše zahraničních a českých zdrojů informací
- příprava podkladů pro newsletter, web, sociální sítě, komunikační materiály, překlady z/do Aj
- průběžný monitoring výsledků práce
Můžete si vybrat ze dvou programů:
- NeoN: spolupráce nevládních organizací pro podporu demokracie, právního státu, občanské společnosti a udržitelného rozvoje
- Sustainable Finance: spolupráce nevládních organizací, finančních a dalších firem na zvyšování udržitelnosti české ekonomiky
Co nabízíme:
- malý, přátelský, motivovaný a podporující tým
- smysluplná témata a profesní propojení s inspirativními lidmi z různých oborů
- příležitost podílet se na společenské inovaci a poznávat nové metody a přístupy
- odměnu za vypracované výstupy podle dohody
- reference a potvrzení o praxi, při oboustranné spokojenosti
- perspektiva trvalého zaměstanání
Jak se přihlásit:
Pošlete nám své CV (max. 2 strany) a motivační dopis (cca 500 slov) shrnující Vaše dosavadní zkušenosti relevantní pro stáž a Vaši motivaci posílit náš tým, a to buď přes jobs.cz nebo mailem. Kontakt: Jana Horáková, horakova@glopolis.cz
Akce dokumentů