E-mail | SIS | Moodle | Helpdesk | Knihovny | cuni.cz | CIS Více

česky | english Přihlášení



Pracovní příležitosti na fakultě

Nabídka pracovních pozic na Přírodovědecké fakultě UK (akademické i administrativní pozice)

Akademické pozice   |   Zaměstnání    |    Brigády a další spolupráce


Akademické pozice - aktuální výběrová řízení

Oficiální vyhlášení a archiv již uzavřených výběrových řízení naleznete na úřední desce fakulty.

Výběrová řízení na vědecké pozice s uzávěrkou přihlášek 9. února 2017

s předpokládanou dobou nástupu 15.2.2017

  • lektor se zaměřením na botaniku cévnatých rostlin (snížený úvazek, katedra botaniky)

Kvalifikační předpoklady:

  • minimálně 10letá praxe na stejné nebo obdobné pozici
  • ukončené vysokoškolské vzdělání
  • jazykové znalosti

_______________________________________________________________

Academic Staff – Postdoctoral positions

Applications are invited for funded postdoc positions in the group of Jana Roithová (Group of Research of Reaction Mechanisms; Department of Organic Chemistry, Charles University). The successful candidates will be involved in the project “Mass Spectrometry of Isomeric Ions” (IsoMS), which has been funding by the European Research Council grant.

Research program of the laboratory is focused on studying elementary steps in organic and organometallic reactions using mass spectrometry, ion spectroscopy and quantum chemistry.

Required knowledge

  • Deep knowledge or modern organic chemistry
  • Reaction mechanisms
  • NMR spectroscopy, Mass spectrometry
  • Synthetic chemistry (optional)
  • Computational chemistry (optional)
  • Proficiency in English

     Nr of positions available: 2

      Planned starting date: 01/02/2017 (or later)

      Length of contract: 2 years (renewable)

Applications should include curriculum vitae, a list of publications, a short research proposal (max. 2 pages), and two letters of recommendation. The letter of application together with all required documents should be sent to: kristina.jarolimova@natur.cuni.cz

_________________________________________________________________________________________________________

Kvalifikační předpoklady pro akademické a vědecké pozice:

Pedagogická a vědecká praxe v oboru, jazykové znalosti a na místo: 

  • lektor – ukončené vysokoškolské vzdělání,

  • vědecký pracovník (VP) – ukončené magisterské vzdělání,

  • asistent (A) – ukončené magisterské vzdělání, 

  • odborný asistent (OA) – ukončené magisterské vzdělání, titul Ph. D., Th.D. nebo CSc.,

  • docent (doc.) - úspěšné ukončené habilitačního řízení,

  • profesor (prof.) - úspěšné ukončené jmenovací řízení,

Písemnou přihlášku spolu s odborným životopisem a seznamem publikací, notářsky ověřenými doklady o vzdělání, vědecko – pedagogických titulech a vědeckých hodnostech zašlete do data uzavření přihlášek prostřednictvím podatelny na zaměstnanecké odd. Přírodovědecké fakulty UK, Albertov 6, 128 43 Praha 2. Na obálku uveďte text „Výběrové řízení“.
K přihláškám na místa vedoucích pracovníků je nutno předložit koncepci rozvoje pracoviště.


Zaměstnání 

ADMINISTRÁTOR PROJEKTŮ

Náplň práce

 

  • Administrativní pomoc při přípravě projektů
  • Administrativní podpora realizační fáze projektů a následně doby udržitelnosti projektů
  • Archivace dokumentů
  • Spolupráce s vedoucí oddělení, seniorním manažerem a finančním manažerem
  • Komunikace s administrátory jednotlivých projektů a interními odděleními fakulty
  • Další činnosti dle potřeb oddělení projektového řízení

Požadujeme:

  • Vysokoškolské vzdělání (min. Bc.)
  • Orientace v problematice operačních programů financovaných z Evropských fondů a dalších grantových příležitostech je výhodou
  • Zkušenost s administrací projektů je výhodou
  • Základní orientace v problematice veřejných zakázek
  • Schopnost systematicky pracovat v rámci týmu
  • Schopnost komunikovat s realizačním týmem projektu i s projektovým týmem na straně řídícího orgánu
  • Pečlivý a systematický přístup, schopnost týmové práce

Nabízíme:

  • Zajímavou práci pro veřejnou vysokou školu v historickém centru Prahy,
  • Příjemné a stabilní pracovní prostředí a spolupracující kolektiv,
  • Platové ohodnocení podle vnitřního mzdového předpisu, s možností osobního ohodnocení

Životopis a motivační dopis zasílejte Ing. Kateřině Konečné na adresu: Katerina.konecna@natur.cuni.cz

_____________________________________________________________________________________________________

 

FINANČNÍ MANAŽER PROJEKTŮ

Náplň práce

  • Příprava finančních plánů, rozpočtů a CBA projektů
  • Kontrola čerpání rozpočtu jednotlivých projektů
  • Kontrola zaúčtování položek ve fakultním systému
  • Koordinace příprav žádostí o platbu a kontrola žádostí o platbu v monitorovacích zprávách
  • Účast na externích kontrolách
  • Komunikace s finančními manažery jednotlivých projektů
  • Spolupráce s vedoucí oddělení a seniorním manažerem
  • Další činnosti dle potřeb oddělení projektového řízení

Požadujeme:

  • Vysokoškolské vzdělání (min. Bc.)
  • Orientace v problematice operačních programů financovaných z Evropských fondů (zkušenost z předchozího programového období s některým z operačních programů a znalost současného programového období, především OP VVV, OP PPR, OP PIK a OP ŽP)
  • Zkušenost se psaním projektových žádostí do operačních programů Evropských fondů (především s tvorbou rozpočtů a Cost Benefit analýzy) výhodou
  • Zkušenost s finančním řízením projektů financovaných z Evropských fondů výhodou
  • Schopnost komunikovat s realizačním týmem projektu i s projektovým týmem na straně řídícího orgánu
  • Zkušenosti s finanční kontrolou či auditem výhodou
  • Angličtina slovem i písmem

Nabízíme:

  • Zajímavou práci pro veřejnou vysokou školu v historickém centru Prahy,
  • Příjemné a stabilní pracovní prostředí a spolupracující kolektiv,
  • Platové ohodnocení podle vnitřního mzdového předpisu, s možností osobního ohodnocení

Životopis a motivační dopis zasílejte Ing. Kateřině Konečné na adresu: Katerina.konecna@natur.cuni.cz

_____________________________________________________________________________________________________

REFERENT / REFERENTKA STUDIJNÍHO ODDĚLENÍ (práce na poloviční úvazek)

Náplň práce

Vykonávání administrativních a organizačních prací v rámci studijního oddělení, z toho zejména:

  • agenda podkladů pro žádosti o institucionální akreditace
  • agenda hodnocení vzdělávací činnosti
  • agenda implementace nově vzniklé legislativy související s institucionálními akreditacemi a hodnocením vzdělávací činnosti
  • vedení, kontrola a aktualizace dat ve studijním informačním systému
  • komunikace s garanty studijních oborů/programů, s referenty rektorátních oddělení a akademickými pracovníky

Požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • výbornou uživatelskou znalost MS Office a práce s PC
  • aktivní znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • rámcovou orientaci ve vysokoškolské legislativě a správním řádu
  • schopnost analyzovat problémy a natvrhovat řešení, aktivní přístup
  • organizační schopnosti, komunikativnost
  • týmového ducha
  • spolehlivost, samostatnost, časovou flexibilitu
  • občanskou a trestní bezúhonnost
  • praktické zkušenosti v administrativě výhodou

Nabízíme:

  • pracovní poměr na poloviční úvazek
  • příjemné pracovní prostředí v klidové zóně centra Prahy
  • mzdové ohodnocení podle vnitřního mzdového předpisu
  • příjemný pracovní kolektiv
  • pružnou pracovní dobu
  • dlouhodobou pracovní perspektivu

Životopis a motivační dopis zasílejte Ing. Kateřině Konečné na adresu: Katerina.konecna@natur.cuni.cz

_____________________________________________________________________________________________________

SPRÁVCE INFORMAČNÍCH A KOMUNIKAČNÍCH TECHNOLOGIÍ

Náplň práce:

  • administrace zařízení vybraných odborných pracovišť (servery, úložiště) s podporou provozu po dobu jejich životnosti
  • administrace nově vytvořených virtuálních serverů pro odborná pracoviště - instalace a konfigurace OS a aplikací, upgrady a další průběžná administrace, komunikace s uživateli a řešení jejich problémů, komunikace s dodavateli (problémy se software, licence, implementace, ….)
  • jednání se zástupci odborných pracovišť při přebírání agend, zavádění nových řešení, technologií a jejich změnách
  • správa, údržba a inovace síťové infrastruktury, serverů a služeb

Požadujeme:

  • dobrou znalost (a praxe) administrace OS Linux a Windows
  • znalost networkingu (routing, firewall, VPN)
  • znalost programování (např. Python, PHP, linux shell)
  • orientaci v problematice IT bezpečnosti
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • výhodou je znalost prostředí VMware vSphere

Nabízíme:

  • příjemné pracovní prostředí v klidové zóně centra Prahy
  • mzdové ohodnocení podle vnitřního mzdového předpisu
  • příjemný pracovní kolektiv
  • dlouhodobou pracovní perspektivu

Životopis a motivační dopis zasílejte paní Haně Losertové na adresu: hana.losertová@natur.cuni.cz

_____________________________________________________________________________________________________

PODNIKOVÝ PRÁVNÍK NA VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

Pracovní náplň

  • Poskytování právní podpory při realizaci veřejných zakázek
  • Zpracování zadávacích dokumentací a smluv na veřejné zakázky
  • Účast na tvorbě důležitým dokumentů a na vnitropodnikových normách
  • Zajišťování právní agendy spojené s chodem společnosti- fakulty

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání v oboru právo
  • Praxi v oblasti veřejných zakázek podmínkou
  • Systematický a proaktivní přístup k práci
  • Ochotu učit se stále něčemu novému
  • Znalost MS OFFICE
  • Parťáka, který skvěle zapadne do našeho týmu

Nabízíme:

  • Zajímavou práci pro veřejnou vysokou školu v historickém centru Prahy
  • Příjemné a stabilní pracovní prostředí a spolupracující kolektiv
  • Platové ohodnocení podle vnitřního mzdového předpisu, s možností osobního ohodnocení

Životopis a motivační dopis zasílejte Ing. Kateřině Konečné na adresu:  Katerina.konecna@natur.cuni.cz

_____________________________________________________________________________________________________

Brigády a další spolupráce

V současné době na fakultě nejsou žádné nabídky brigád.

Akce dokumentů