Prezentace ze semináře: Administrace projektů H2020 - Participant Portal
Ve dnech 5. 2. a 9. 2. 2016 proběhl v Brně a v Praze seminář zaměřený na Administrativní řízení projektů programu Horizont 2020 (8. rámcový program EU) prostřednictvím Účastnického portálu (Participant Portal). Akci pořádalo Technologické centrum AV ČR, přednášely M. Lojková a L. Honzátková (národní kontakty pro finanční a administrativní aspekty programu Horizont 2020).
Program Horizont 2020 (8. rámcový program EU) je největším programem na podporu výzkumu a inovací v Evropě. Účastnický portál - Participant Portal - slouží ke zveřejňování grantovách výzev a všech dalších dokumentů programu Horizont 2020, k podávání projektových návrhů i k administraci běžících projektů.
V prezentaci ze semináře najdete následující témata:
- Kroky před tvorbou návrhu projektu
- Tvorba projektového návrhu
- Role v Participant Portal
- Příprava grantové dohody
- Podpis grantové dohody
- Reportování Evropské komisi
- Finanční výkaz
Další informace:
- Praktické informace pro (potenciální) řešitele projektů programu Horizont 2020 na Přírodovědecké fakultě UK.
- H2020 Online Manual – informace o práci s Participant Portal ve všech fázích „životního cyklu“ projektu.
- O programu Horizont 2020 na stránkách provozovaných Technologickým centrem AV ČR.
- O programu Horizont 2020 na stránkách Evropské komise.
Kontaktní osoby pro Horizont 2020 na OPV PřF UK: Tomáš Palatý a Ludmila Müllerová.
Horizont 2020 na stránkách Přírodovědecké fakulty.
Aktualitu publikovala Ludmila Müllerová 11. 2. 2016.
Akce dokumentů