E-mail | SIS | Moodle | Helpdesk | Knihovny | cuni.cz | CIS Více

česky | english Přihlášení



Prezentace ze semináře: Administrace projektů H2020 - Participant Portal

Ve dnech 5. 2. a 9. 2. 2016 proběhl v Brně a v Praze seminář zaměřený na Administrativní řízení projektů programu Horizont 2020 (8. rámcový program EU) prostřednictvím Účastnického portálu (Participant Portal). Akci pořádalo Technologické centrum AV ČR, přednášely M. Lojková a L. Honzátková (národní kontakty pro finanční a administrativní aspekty programu Horizont 2020).

Program Horizont 2020 (8. rámcový program EU) je největším programem na podporu výzkumu a inovací v Evropě. Účastnický portál - Participant Portal - slouží ke zveřejňování grantovách výzev a všech dalších dokumentů programu Horizont 2020, k podávání projektových návrhů i k administraci běžících projektů.

V prezentaci ze semináře najdete následující témata:

  1. Kroky před tvorbou návrhu projektu
  2. Tvorba projektového návrhu
  3. Role v Participant Portal
  4. Příprava grantové dohody
  5. Podpis grantové dohody
  6. Reportování Evropské komisi
  7. Finanční výkaz

Další informace:

Kontaktní osoby pro Horizont 2020 na OPV PřF UK: Tomáš Palatý a Ludmila Müllerová.
Horizont 2020 na stránkách Přírodovědecké fakulty.

 

Aktualitu publikovala Ludmila Müllerová 11. 2. 2016.

Publikováno: Čtvrtek 11.02.2016 10:05

Akce dokumentů