Byly předány Ceny rektorky Univerzity Karlovy. Jsou mezi nimi i naši absolventi!
Ceny jsou udělovány vynikajícím absolventům bakalářského nebo magisterského studijního programu, kteří v průběhu studia dosáhli mimořádných výsledků ve vědecké, výzkumné, sportovní nebo kulturní činnosti. Všem oceněným srdečně gratulujeme! Ještě větší radost máme z úspěchu studentů geografické sekce. Za geografickou sekci letos získali ocenění hned tři absolventi:
- Mgr. Mojmír Polák – sekce geografie
- Bc. Petra Krsková – sekce geografie
- Mgr. Hana Janoušková – sekce geografie
Cena prof. RNDr. Jaroslava Heyrovského pro nejlepší absolventy přírodovědných programů
Mgr. Mojmír Polák
Absolvoval navazující magisterský studijní program Geografie, studijní obor Kartografie a geoinformatika, s celkovým studijním průměrem 1,00. Téma diplomové práce „Testování možností extrakce vybraných krajinných charakteristik pro popis stanovišť výskytu indikačně významných druhů ptáků v Krkonoších z dat dálkového průzkumu Země“ vyžadovalo zvládnutí znalostí a přístupů krajinné ekologie, dálkového průzkumu Země a prostorového modelování. Zpracovávané téma je aktuální a žádané v problematice ochrany přírody. Představené výsledky jsou využitelné v praxi managementu KRNAP.
Bc. Petra Krsková
Absolvovala bakalářský studijní program Geografie, studijní obor Geografie a kartografie, s celkovým studijním průměrem 1,40. V rámci bakalářské práce zpracovala tematický atlas zaměřený na skauting. Výsledek je použitelný jak pro osvětu uvnitř skautské organizace, tak pro její propagaci směrem k širší veřejnosti. Práce je využitelná též jako skvělá výuková pomůcka pro tematickou kartografii. Nyní studuje navazující magisterský studijní program Geoinformatika, kartografie a dálkový průzkum Země.
Cena prof. PhDr. Václava Příhody pro nejlepší absolventy učitelského studia
Mgr. Hana Janoušková
Absolvovala navazující magisterský studijní program Učitelství geografie a biologie pro střední školy s průměrem 1,20. Její diplomová práce „Hodnocení výkonů žáků v zeměpise na základních školách“ je poměrně inovativní nejen svým obsahovým zaměřením, ale i vzhledem k dosaženým výsledkům. Autorka provedla detailní a časově hodnocení žáků.
Akce dokumentů