E-mail | SIS | Moodle | Helpdesk | Knihovny | cuni.cz | CIS Více

česky | english Přihlášení



Publikace

Vybrané odborné články

HANUS, M., HAVELKOVÁ, L., ŠVUBOVÁ, K. (2021): Math-related difficulties in thematic map use in lower secondary education. Review of International Geographical Education Online, 11, 3, 605–629.
HAVELKOVÁ, L., GOŁĘBIOWSKA, I. M. (2020): What went wrong for bad solvers during thematic map analysis? Lessons learned from an eye-tracking study. ISPRS International Journal of Geo-information, 9, 1, 27 s.
HANUS, M., HAVELKOVÁ, L. (2019): Teachers' concepts of map skill development. Journal of Geography, 118, 3, 101–116.
HAVELKOVÁ, L., HANUS, M. (2019): Map skills in education: A systematic review of terminology, methodology, and influencing factors. Review of International Geographical Education Online, 9, 2, 361–401.
HAVELKOVÁ, L., HANUS, M. (2019): Research into map-analysis strategies: theory- and data-driven approaches. Geografie, 124, 2, 187–216.
HAVELKOVÁ, L., HANUS, M. (2018): The impact of the map type on the level of student map skills. Cartographica, 53, 3, 149–170.

Vybrané odborně-popularizační články

HANUS, M., HAVELKOVÁ, L., KOCOVÁ, T., BERNHÄUSEROVÁ, V., ŠTOLCOVÁ, K., FENCLOVÁ, K., JAKL, M. (2021): Mapovedovednosti.cz – aplikace pro rozvoj práce s mapou. Geografické rozhledy, 30, 5, 26–29.
HANUS, M., HAVELKOVÁ, L. (2021): Mapa jako nástroj rozvoje geografického myšlení. Geografické rozhledy, 30, 4, 26–29.
BERNHÄUSEROVÁ, V., HAVELKOVÁ, L. (2019): Geoportály do výuky geografie snadno a rychle. Geografické rozhledy, 28, 4, 20–23.
NOVOTNÁ, K., HAVELKOVÁ, L. (2018): Mapování pocitů v okolí naší školy. Geografické rozhledy, 28, 2, 24–27.
HAVELKOVÁ, L. (2017): Rozumějí žáci kartogramu a kartodiagramu? Geografické rozhledy, 27, 2, 24–27.
HAVELKOVÁ, L., HANUS, M. (2015): Význam rozvoje mapových dovedností ve výuce. Geografické rozhledy, 24, 3, 14.

Vybrané kapitoly a monografie

HANUS, M., HAVELKOVÁ, L., KOCOVÁ, T., BERNHÄUSEROVÁ, V., ŠTOLCOVÁ, T., ZÝMA, M. (v tisku): Práce s mapou ve výuce. Certifikovaná metodika, Nakladatelství P3K, Praha.
HAVELKOVÁ, L., JÁČ, M., MATĚJČEK, T., RUSEK, M., ŘEZNÍČKOVÁ, D., ŽÁK, V., (2018): Člověk a příroda. In Analýza zahraničních systémů hodnocení klíčových kompetencí a systémů hodnocení netestovatelných dovedností se souborem doporučení pro školní hodnocení klíčových kompetencí RVP ZV a externí hodnocení školní podpory rozvíjení klíčových kompetencí RVP ZV. Česká školní inspekce, Praha, 99-121.

Akce dokumentů