NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ UK ZABILI DVĚ MOUCHY JEDNOU RANOU - Učitelské noviny, 12.4.2016
(...)
Brání tomu nejen organizační důvody, ale i legislativa. Není možné, aby jeden integrovaný obor, který by posluchač studoval u nás, zároveň kombinoval se strukturovaným oborem třeba na Přírodovědecké fakultě UK. Konkrétně jde například o kombinaci dějepisu, který se přednáší na naší fakultě, kde by tedy byl hypoteticky integrovaný, a zeměpisu na Přírodovědeckéfakultě, kde by zůstal strukturovaný. Student by se tak musel řídit i dvěma zkušebními řády. Ty se ale naopak snažíme v rámci univerzity integrovat. Jinak řečeno, nemohli bychom provázat své akreditované programy s fakultou, jež je má postavené na odlišném organizačním, ale i časovém základě. A protože naše studium je v takovémto případě akreditováno jako dvouoborové, student, který by skončil nejdříve jen s jedním oborem, by vlastně byl nekvalifikovaný. Takže pokud jde o zvolený příklad, my absolventovi uznáváme pedagogickou-psychologickou část a obor dějepis, kolegové z přírodovědy, byt jde o našeho studenta, mu zase uznávají obor zeměpis. Jediným řešením by pak mohlo být jen to, že by se muselo jednat o zcela samostatné obory. To by ale bylo pro studenty velice náročné a nepraktické.
(...)
Akce dokumentů