Seminář: Administrativní řízení projektů H2020 - Participant Portal
Technologické centrum AV ČR pořádá seminář Administrativní řízení projektů H2020: Participant Portal.
Kdy: 2. 2. 2017 (10:00-13:00)
Kde: Technologické centrum AV ČR, Ve Struhách 27, Praha
Pozvánka s programem a odkazem pro registraci (otevřená do 31. 1. 2017).
(Stejná akce proběhne také 30. 1. 2017 v Brně – pozvánka.)
Participant Portal integruje webové aplikace, které umožňují předkládání a řízení projektů programu Horizont 2020 (včetně ERC projektů nebo projektů Marie Skłodowska-Curie). V rámci semináře budou představeny jednotlivé součásti portálu a prakticky předvedeno jejich používání. Seminář bude rozdělen na dva bloky, přičemž zájemci se budou moci zúčastnit prvního, druhého nebo obou bloků.
Cílovou skupinou semináře jsou administrátoři běžících projektů Horizont 2020 a zájemci o účast v programu Horizont 2020, kteří zatím nemají praktické zkušenosti s účastnickým portálem a mají zájem seznámit se s jeho fungováním.
Aktualitu publikovala Ludmila Müllerová 11. 1. 2017.
Nedozvěděli jste se, co jste potřebovali? Našli jste chybu? Prosím, napište nám o tom.
Akce dokumentů