E-mail | SIS | Moodle | Helpdesk | Knihovny | cuni.cz | CIS Více

česky | english Přihlášení



Inovační vouchery v Praze 2014 - 16. a 25. 9. 2014

Další informační semináře pro žadatele o inovační voucher se budou konat 16. 9. od 9 h a 25. 9. od 15.30 h v Institutu plánování a rozvoje hl. m. Prahy. Bližší údaje o seminářích jsou dostupné po registraci na našem webu a přihlášení k uživatelskému účtu.

Cíl projektu

Inovační vouchery v Praze - výzva 2014 je projekt na podporu spolupráce podniků s pražskými výzkumnými organizacemi. Cílem je, aby firmy a výzkumné organizace navázaly kontakt a na základě úspěšného malého společného projektu rozvinuly vzájemnou spolupráci. Vouchery umožňují firmě plně se soustředit na podnikání, zatímco výzkumná organizace dodá služby potřebné pro inovace, které firma z nějakého důvodu neumí zajistit vlastními silami. Vzájemná spolupráce proto přináší vysokou přidanou hodnotu, která může výrazně posílit konkurenceschopnost zúčastněných aktérů. Inovační vouchery pomáhají překonat nedůvěru ve vzájemnou spolupráci a otevírají firmám dveře do výzkumných organizací.

Inovační voucher

Inovační voucher je dotace v hodnotě až 200 000 Kč (kryje maximálně 70 % zakázky, zbytek kofinancuje žadatel). Tento voucher je určen inovativním firmám se sídlem na území hl. m. Prahy na nákup znalostí (služeb) od pražských výzkumných organizací. Je osvědčeným nástrojem transferu technologií. Žádost o inovační voucher představuje minimální administrativní zátěž.

Využití inovačního voucheru

Inovační voucher může firma použít na nákup služby od poskytovatele znalostí, která není běžně dostupná a posílí konkurenceschopnost firmy tak, že jí napomůže k inovaci výrobku, služby nebo procesu. Takovou službou může být například:

  • vývoj prototypu / funkčního vzorku / modelu produktu / procesu / služby
  • testování a měření
  • přístup k výzkumnému zařízení a souvisejícím odborným službám
  • analýza vhodnosti použití materiálu
  • inovační / technologický audit
  • optimalizace operačních procesů firmy a další

Na co nelze inovační voucher použít:

  • standardní tréninkové a školící kurzy
  • design a vývoj webových stránek (pokud slouží pouze jako komunikační kanál)
  • koupě softwaru
  • reklamní materiály - design a produkce (včetně tvorby webových stránek)
  • standardní opakující se služby (např. auditorské služby, účetnictví, prodejní aktivity apod.)
  • právní služby
  • dotační poradenství
  • stáže pro studenty
  • podpora exportu
  • nákup materiálu (který není nezbytný pro realizaci zakázky a je kalkulován v rámci poskytované služby od poskytovatele znalostí)
  • nákup hmotného a nehmotného investičního majetku (s výjimkou převodu práv duševního vlastnictví souvisejícího s poskytnutou službou)
  • osobní náklady podnikatelského subjektu žádajícího o inovační voucher
  • jakékoliv další služby a jiné kategorie nákladů bez vazby na konkrétně popsanou inovační aktivitu podnikatelského subjektu

Jak požádat o inovační voucher - ve třech krocích

  1. Vyberte si poskytovatele znalostí
  2. Domluvte se na společném projektu a získejte Nabídku poskytnutí znalosti
  3. Vyplňte a odešlete online formulář žádosti v termínu mezi 1. zářím a 31. říjnem 2014

Harmonogram ročníku 2014

Otevření výzvy pro podávání žádostí září a říjen 2014
Vyhodnocení projektů a losování listopad - prosinec 2014
Schválení vylosovaných projektů v Radě hl. m. Prahy leden 2015
Podpis smlouvy o poskytnutí inovačního voucheru leden - únor 2015
Podpis smlouvy o dílo leden - květen 2015
Realizace spolupráce leden - září 2015

Organizace projektu

Organizace projektu Inovační vouchery

  1. Rámcová smlouva o spolupráci mezi hlavním garantem a poskytovateli znalostí
  2. Poptávka - nabídka poskytnutí znalostí (příloha žádosti o poskytnutí inovačního voucheru)
  3. Žádost o poskytnutí inovačního voucheru
  4. Smlouva o poskytnutí inovačního voucheru (HMP a příjemce)
  5. Smlouva o dílo (příjemce a poskytovatel znalostí)
  6. Kopie smlouvy o dílo mezi příjemcem a poskytovatelem znalostí
  7. Realizace zakázky / poskytnutí know-how
  8. Platba za zakázku / poskytnutí know-how
  9. Žádost o proplacení dotace z prostředků HMP + dokumentace
  10. Proplacení voucheru (ex-post)
  11. Kontrolní část a vyhodnocení
  12.  

Bližší údaje o semináři jsou dostupné po registraci na webu IPR Praha a přihlášení k uživatelskému účtu.

 

vložila: Darina Koubínová

Publikováno: Úterý 16.09.2014 07:00

Akce dokumentů