Vyběr z publikací
1
- ČTRNÁCTOVÁ, H.: Výběr a strukturace učiva chemie. SPN, Praha 1982, 288 s.
- ČTRNÁCTOVÁ, H.: Učivo - dominantní prostředek realizace výchovně vzdělávacích cílů I a II. Přírod. vědy ve šk., 35,1983-84, č. 4 a č. 5, s. 145-147 a s. 186-188.
- ČTRNÁCTOVÁ, H., BANÝR, J.: Historie a současnost výuky chemie u nás. Chemické listy, 91, č. 1, 1997, s. 59-65.
- ČTRNÁCTOVÁ, H.: Problems and perspectives of science education in the Czech Republic. In: Proceedings of Second IOSTE Symposium Central and East European Countries. UJ, Lublin 1997, s. 21-24.
- ČTRNÁCTOVÁ, H.: Standardy, učební osnovy a učebnice pro výuku chemie v České republice. In: DIDCHEM – Aktuálne problémy vyučovania chémie. ŠPÚ, Bratislava 1998, s. 42-46.
- BANÝR, J., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Vyhovuje současné pojetí anorganické chemie na všeobecně vzdělávací škole? Chemické listy, 94, č. 4, 2000, s. 248-251. ISSN 0009-2770
- ČTRNÁCTOVÁ, H. aj.: Standardy, podstawy nauczania, podreczniki a wymagania maturalne z chemii. In: IX Miedzynarodowe seminarium problemów dydaktyki chemii. UO, Opole 2000, s. 136-139. ISBN 83-87635-79-0
- ČTRNÁCTOVÁ, H.: Chemie jako předmět státní maturitní zkoušky. Chemické listy, 94, č. 9, 2000, s. 868-870. ISSN 0009-2770
- ČTRNÁCTOVÁ, H. aj.: Katalog požadavků ke společné části maturitní zkoušky v r. 2004 – chemie. ÚIV-CERMAT, Praha 2000, 16 s.
- ČTRNÁCTOVÁ, H.: Chemie jako součást přírodovědného vzdělávání na gymnáziu. Chemické listy, 96, č. 6 , 2002, s. 447-448. ISSN 0009-2770
- ČTRNÁCTOVÁ, H. aj.: Rámcový vzdělávací program chemie pro gymnázia. VÚP-MŠMT, Praha 2002, 12 s.
- ČTRNÁCTOVÁ, H.: Science education at secondary schools in the Czech Republic - present state and future prospects. In: Importance of Science education in light of social and economic changes in the central and east European countries - 4th IOSTE Symposium of Central and East European Countries. Kursk 2003, s. 11-17. ISBN 5-88313-368-1
- ČTRNÁCTOVÁ, H., VASILESKÁ, M.: Nová maturita z chemie – nový způsob hodnocení absolventů středních škol. Chemické listy, 98, č. 10 , 2004, s. 934-940. ISSN 0009-2770
- ČTRNÁCTOVÁ, H., KOLÁŘ, K., VASILESKÁ, M.: Katalog požadavků k maturitní zkoušce – chemie. MŠMT, Praha 2005, 14 s.
- ČTRNÁCTOVÁ, H., ČÍŽKOVÁ, V., ŘEZNÍČKOVÁ, D.: Přírodovědná gramotnost – rozvoj klíčových a specifických kompetencí. In: Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie. OU, Ostrava 2006, s. 21-26. ISBN 80-7368-244-3
- ČÍŽKOVÁ, V., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Přírodovědná gramotnost – realita nebo vize? In: ScienEdu – Aktuálne trendy vo vyučovaní prírodovedných predmetov. - mezinárodní konference ScienEdu). UK, Bratislava 2007, s. 19-22. ISBN 978-80-88707-90-5
- ČTRNÁCTOVÁ, H., ČÍŽKOVÁ, V., MARVÁNOVÁ, H., PISKOVÁ, D.: Přírodovědné předměty v kontextu kurikulárních dokumentů a jejich hodnocení. UK, Praha 2007, 68 s. ISBN 978-80-86561-74-5
- ČTRNÁCTOVÁ, H., KOLÁŘ, K., VASILESKÁ, M.: Katalog požadavků zkoušek společné části maturitní zkoušky – chemie. MŠMT, Praha 2008, 18 s.
- ČÍŽKOVÁ, V., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Přírodovědná gramotnost – rozvoj klíčových a specifických kompetencí. In: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych. Uniwersytet Pedagogiczny, Krakow 2008, s. 85-88. ISBN 978-83-7271-519-7
- ČTRNÁCTOVÁ, H.: Obsah učiva chemie na počátku 21. století. In: Current Trends in Chemical Curricula - Proceedings of the International Conference. Charles University – Faculty of Science, Prague 2008, p. 10-13. ISBN 978-80-86561-60-8
2
- VACÍK, J. aj.: Chemie pro 1.ročník gymnázií. 1. a 2.vydání. SPN, Praha 1984 a 1990, 224 s.
- VACÍK, J. aj.: Chémia pro 1. ročník gymnázií. 1. až 9. vydání. SPN, Bratislava 1984 až 2003, 264 s.
- PACÁK, J. aj.: Chémia pre 2. ročník gymnázií. 2. až 8. vydání. SPN, Bratislava 1992 až 2002, 202 s.
- ČIPERA, J., ČTRNÁCTOVÁ, H., KLÍMOVÁ, H., KRÍŠTOFOVÁ, V.: Seminář a cvičení z chemie pro 4. ročník gymnázií. 1. vydání. SPN, Praha 1987, 224 s.
- ČIPERA, J., ČTRNÁCTOVÁ, H., KLÍMOVÁ, H., KRÍŠTOFOVÁ, V.: Seminár a cvičenia z chémie pre 4. ročník gymnázia. 1. a 2. vydání. SPN, Bratislava 1987 a 1988, 256 s.
- VACÍK, J. aj.: Chemie (obecná a anorganická) pro gymnázia. SPN a.s., Praha 1995, 245 s.
- ČTRNÁCTOVÁ, H., ZEMÁNEK, F., SVOBODOVÁ, M.: Poznáváme chemii (1. sešit). SPN a.s., Praha 1994, 62 s.
- ČTRNÁCTOVÁ, H., ZEMÁNEK, F.,SVOBODOVÁ, M., DUŠEK, B.: Poznáváme chemii (2. sešit). SPN a.s., Praha 1995, 72 s.
- NOVOTNÝ, P., ČTRNÁCTOVÁ, H., SEJBAL, J., SVOBODOVÁ, M., ZEMÁNEK, F.: Poznáváme chemii (3. sešit). SPN a.s., Praha 1996, 80 s.
- ČTRNÁCTOVÁ, H., ZEMÁNEK, F., SVOBODOVÁ, M., DUŠEK, B.: Chemie pro 8. ročník základní školy. SPN a.s., Praha 1998, 144 s.
- NOVOTNÝ, P., SEJBAL, J., ZEMÁNEK, F., SVOBODOVÁ, M., ČTRNÁCTOVÁ, H., DUŠEK, B. : Chemie pro 9. ročník základní školy. SPN a.s., Praha 1998, 136 s.
- ČTRNÁCTOVÁ, H. aj.: Příručka pro učitele k chemii pro 8. a 9. ročník základní školy. SPN a.s., Praha 1999, 64 s. ISBN 80-7235-095-1
- ČTRNÁCTOVÁ, H. - ZEMÁNEK, F.- SVOBODOVÁ, M. - DUŠEK, B.: Chemie pro 8. ročník základní školy (2. vydání). SPN a.s., Praha 2004, 144 s. ISBN 80-7235-268-7
- ČTRNÁCTOVÁ, H., KOLÁŘ, K., SVOBODOVÁ, M., ZEMÁNEK, F.: Přehled chemie pro základní školy. SPN a. s., Praha 2006, 144 s. ISBN 80-7235-260-1
3
- ČTRNÁCTOVÁ, H., KLÍMOVÁ, H. : Redoxní děje (sada transparentů). Komenium, Praha 1984.
- ČTRNÁCTOVÁ, H.: Chemické výpočty (sada transparentů). Komenium, Praha 1985.
- ŠÍL, P., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Halogeny (didaktický program). Chemopetrol, Praha 1990.
- ŠÍL, P., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Chalkogeny (didaktický program). Chemopetrol, Praha 1990.
- POSEKANÝ, R., POSEKANÁ, I., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Aparatura na přípravu a jímání plynu I a II (didaktické programy). Chemopetrol, Praha 1990.
- ŠÍL, P., ČTRNÁCTOVÁ, H., ČIPERA, J.: PSP – halogenidy (didaktický program). Praha, Chemopetrol 1990.
- ŠÍL, P., ČTRNÁCTOVÁ, H., ČIPERA, J.: PSP – oxidy (didaktický program). Chemopetrol, Praha 1990.
- ČTRNÁCTOVÁ, H., BEDNÁŘOVÁ, L.: Redoxní vlastnosti kovů (didaktický program). Komenium, Praha 1991.
- ČTRNÁCTOVÁ, H., SCHOŘOVÁ, D.: Srážecí reakce sulfanu (didaktický program). Komenium, Praha 1991.
- MARTÍNEK, V., ŠMEJKAL, P., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Využití počítačů a Internetu ve výuce chemie. UK, Praha 2003, 28 s.
- ČTRNÁCTOVÁ, H., POLÁKOVÁ, L.: Vizualizace učiva chemie – d prvky. Chemické rozhľady, r. 5, č. 5, 2004, s. 140-143. ISSN 1335-8391
- ČTRNÁCTOVÁ, H., NOVÁ, P., POLÁKOVÁ, L.: Přechodné kovy v učivu chemie – modelování struktury prvků a sloučenin. In: Modelování ve výuce chemie. Gaudeamus, Hradec Králové 2005, s. 29-34. ISBN 80-7041-463-4
- ČTRNÁCTOVÁ, H., POLÁKOVÁ, L., NOVÁ, P.: d-prvky ve středoškolské chemii – prezentace učiva. In: Aktuální otázky výuky chemie. Gaudeamus, Hradec Králové 2005, s. 356-361. ISBN 80-7041-511-8
- ČTRNÁCTOVÁ, H., NOVÁKOVÁ, L., ZACHAŘOVÁ, Z.: Visualisation of general chemistry curriculum – Redox reactions. In: Annals of the Polish Chemical Society. PUH BETAGRAF, Poznaň 2005, p. 528-531. ISBN 83-89936-12-7
- URBANOVÁ, K., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Učivo obecné chemie a jeho vizualizace. In: Súčasnosť a perspektivy didaktiky chémie. UMB, Banská Bystrica 2006, s. 130-134. ISBN 80-8083-286-2
- URBANOVÁ, K., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Stavba a vlastnosti látek – prezentace v programu Power Point. UK, Praha 2007, 28 s. ISBN 978-80-86561-89-9
- URBANOVÁ, K., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Program PowerPoint jako prostředek vizualizace učiva obecné chemie. In: Alternativní metody výuky – 5. ročník konference. UK, Praha 2007, 6 s. ISBN 978-80-7041-129-2
- URBANOVÁ, K., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Presentation as a Component of University Chemistry Education. In: Proceedings of the 2nd European Variety in Chemistry Education. Charles University, Prague 2007, p. 249-253. ISBN 978-80-86561-85-1
- URBANOVÁ, K., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Jaderná energetika a její prezentace ve výuce chemie. In: Význam chemie pro život společnosti – výukové aplikace. Gaudeamus, Hradec Králové 2008, s. 27-32. ISBN 978-80-7041-214-5
- URBANOVÁ, K., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Tvorba obsahu učiva obecné chemie s ohledem na jeho grafické zpracování. In: Current Trends in Chemical Curricula. Charles University, Prague 2008, p. 86-90. ISBN 978-80-86561-60-8
- URBANOVÁ, K., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Jednoduchá grafika a animace jako součást výpočtových úloh v chemii. In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie. Gaudeamus, Hradec Králové 2009, s. 423-430. ISBN 978-80-7041-827-7
- URBANOVÁ, K., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Efficiency of PowerPoint Presentation as a Component of Science Education. Problems of Education in the 21st Century – Didactics of Natural Science Education and Information & Communication Technologies, Volume 17, 2009, p. 203-211. ISSN 1822-7864
4
- ČTRNÁCTOVÁ, H., HALBYCH, J.: Vybrané náměty pro praktická cvičení v didaktice chemie (obecná a anorganická chemie). UK, Praha 1984, 192 s.
- HALBYCH, J., ČTRNÁCTOVÁ, H., NOVOTNÝ, V.: Didaktika školního chemického pokusu. SPN, Praha 1985, 340 s.
- HALBYCH, J., ČTRNÁCTOVÁ, H., VÁVRA, J.: Vybrané náměty pro praktická cvičení v didaktice chemie. UK, Praha 1987, 258 s.
- ČTRNÁCTOVÁ, H., HALBYCH, J.: Didaktika a technika chemických pokusů. Karolinum, Praha 1992, 292 s.
- ČTRNÁCTOVÁ, H., HALBYCH, J.: Didaktika a technika chemických pokusů. Karolinum, Praha 1997, 250 s.
- ČTRNÁCTOVÁ, H., ŠULCOVÁ , R.: Nové pojetí experimentální výuky studentů učitelství chemie. In: Aktuální otázky výuky chemie. Gaudeamus, Hradec Králové 1998, s. 60-62.
- ČTRNÁCTOVÁ, H.: Chemical experiments in teaching students of chemical education. In: 1st European Conference in Chemical Education. Hungarian Chem. Society, Budapest, 1998, s. 75-76.
- ČTRNÁCTOVÁ, H., ŠVANDRLÍKOVÁ, V.: Experimentální výuka v pregraduální a postgraduální přípravě učitelů. In: Pregraduální příprava a postgraduální vzdělávání učitelů chemie. OU, Ostrava 1999, s. 15-18.
- ČTRNÁCTOVÁ, H.: Chemical Experiments in Preparing Chemistry Teachers. In: 5th European Conference on Research in Chemical Education. Greek Chem. Society, Ioannina 1999, 2 p.
- ČTRNÁCTOVÁ, H., HALBYCH, J., HUDEČEK, J., ŠÍMOVÁ, J.: Chemické pokusy pro školu a zájmovou činnost. Prospektrum, Praha 2000, 296 s. ISBN 80-7175-071-9
- ČTRNÁCTOVÁ, H.: Experimentální výuka jako základ výuky chemie na základních a středních školách v ČR. Chemické rozhľady, r. 5, č. 2, 2004, s. 125-137. ISSN 1335-8391
- URVÁLKOVÁ, E., ŠMEJKAL, P., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Využití přístroje „Infraline Graphic“ při laboratorním experimentu. In: Aktuální otázky výuky chemie. Gaudeamus, Hradec Králové 2005, s. 396-401. ISBN 80-7041-511-8
- ČTRNÁCTOVÁ, H., ČÍŽKOVÁ, V.: Experimental Teaching in Preparation of Science Subject Teachers. In: Science and Technology Education for a Diverse World – dilemmas, needs and partnerships - XIth IOSTE World Symposium Proceedings. M. Curie-Skłodowska University Press, Lublin 2006, p. 185-194. ISBN 83-227-2497-7
- ŠMEJKAL, P., ČTRNÁCTOVÁ, H., URVÁLKOVÁ, E.: Multifunkční měřící přístroje jako alternativa ve výuce fyzikální chemie na SŠ. In: Alternativní metody výuky – 4. ročník konference. UK, Praha 2006, 10 s. ISBN 80-7305-554-6
- ŠMEJKAL, P., STRATILOVÁ URVÁLKOVÁ, E., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Fyzikálně-chemický experiment s využitím multifunkčního přístroje Pierron Infraline Graphic. In: Soudobé trendy v chemickém vzdělávání. Gaudeamus, Hradec Králové 2006, s. 183-189. ISBN 80-7041-560-6
- ČTRNÁCTOVÁ, H., HALBYCH, J.: Didaktika a technika chemických pokusů (3. přepracované vydání). Karolinum, Praha 2006, 246 s. ISBN 80-246-1192-9
- STRATILOVÁ URVÁLKOVÁ, E., ŠMEJKAL, P., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Poznávání vlastností běžných látek prostřednictvím fyzikálně chemického experimentu. In: Alternativní metody výuky – 5. ročník konference. UK, Praha 2007, 7 s. ISBN 978-80-7041-129-2
- MARVÁNOVÁ, H., ČTRNÁCTOVÁ, H., VASILESKÁ, M.: Nebezpečné látky ve školní laboratoři. UK, Praha 2007, 132 s. ISBN 978-80-86561-88-2
5
- ČTRNÁCTOVÁ, H.: Jak tvořit chemické učební úlohy (1). Biologie, chemie, zeměpis, 5, č. 5, 1996, s. 222-226.
- ČTRNÁCTOVÁ, H.: Jak tvořit chemické učební úlohy (2). Biologie, chemie, zeměpis, 5, č. 2, 1997, s. 77-81.
- ČTRNÁCTOVÁ, H.: Příspěvek didaktiky chemie k teorii a praxi projektování učebních úloh. Pedagogika, XLVII, č. 2, 1997, s. 138-149.
- ČTRNÁCTOVÁ, H.: Problematika učebných úloh vo výučbe prírodných vied. Biológia, ekológia, chémia, 2, č.2, 1997, s. 4-10.
- ČTRNÁCTOVÁ, H.: Učební úlohy v chemii. Praha, Karolinum 1998, 76 s.
- ČTRNÁCTOVÁ, H., SKROK, K., HADRBOLCOVÁ, K., MIKŠOVSKÁ, P.: Využití didaktických testů pro zjišťování úrovně chemického myšlení žáků. In: VIII Miedzynarodowe seminarium problemów dydaktyki chemii. UO, Opole 1999, s. 144-148.
- ČTRNÁCTOVÁ, H. : Increasing the effectivity of Science education through interactive tasks. In: Science and technology education: Preparing future citizens - Proceedings of the 1st IOSTE Symposium in Southern Europe. Paralimni 2001, s. 197-204. ISBN 9963-8519-1-6
- ČTRNÁCTOVÁ, H.: Acquisition of theoretical and practical skills by solving of educational tasks. In: Proceedings of the 6th European Conference on Research in Chemical Education and 2nd European Conference on Chemical Education. Aveiro, Universidade de Aveiro 2001. ISBN 972-789-037-7
- ČTRNÁCTOVÁ, H.: Osvojování teoretických a praktických dovedností řešením učebních úloh. In: Acta Facultatis Paedagogicae Universitatis Tyrnaviensis, Séria D-Vedy o výchove a vzdelávaní. Trnavská univerzita, 6, 2002, s. 17-23. ISBN 80-89074-47-2
- ČTRNÁCTOVÁ, H., ČÍŽKOVÁ, V.: A new project on assessment of secondary school students in Science subjects in the Czech Republic. In: Rethinking Science and Technology Education to meet the demands for future generations in a changing world - Proceedings of the X IOSTE World Symposium. Foz do Iguacu 2002, s. 272-279. ISBN 1-55195-029-4
- ČTRNÁCTOVÁ, H., ČÍŽKOVÁ, V.: What a secondary school graduate should know - the assessment in Science subjects. In: Increasing the Relevance of Science and Technology Education for All in the 21st century - Proceedings of ICASE 2003 World Conference on Science and Technology Education. Penang 2003, s. 437-444.
- ČÍŽKOVÁ, V., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Development of logical thinking in Science subjects teaching. Journal of Baltic Science Education, No 2 (4), 2003, s. 12-20. ISSN 1648-3898
- ČÍŽKOVÁ, V., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Use of Didactic Tests in Assessment of Pupils’ Science Knowledge. In: Science and Technology Education for a Diverse World – dilemmas, needs and partnerships - XIth IOSTE World Symposium Proceedings. Lublin 2004, s. 99-100. ISBN 83-227-2285-0
- ČÍŽKOVÁ, V., ČTRNÁCTOVÁ, H. BEDNÁŘOVÁ, Z.: Interactive learning tasks – tool for enhancement of effectiveness in Science education. In: Proceedings of the 5th International ESERA Conference on Contributions of Research to Enhancing Students´ Interest in Learning Science. Barcelona 2005, p. 373-376. ISBN 689-1129-1
- ŘEZNÍČKOVÁ, D., ČTRNÁCTOVÁ, H., ČÍŽKOVÁ, V., MARADA, M., Matějček, T.: Fieldwork Laboratory – active development of Science and Environmental education. In: Science and Technology Education in the Service of Humankind - XIIth IOSTE World Symposium Proceedings. School of Educational Studies – University Science Malaysia, Zillion Circle (M) Sdn. Bhd., Penang 2006, p. 142-148. ISBN 983-2700-39-6
- ČTRNÁCTOVÁ, H., ČÍŽKOVÁ, V.: Activation Methods in Education of Chemistry Students at Terciary Level. In: Proceedings of the 2nd European Variety in Chemistry Education. Charles University, Prague 2007, p. 91-95. ISBN 978-80-86561-85-1
- ČÍŽKOVÁ, V., ČTRNÁCTOVÁ, H., NEČESANÁ, T.: Increasing the Effectiveness of Ecological Education Through Interactive Tasks. Journal of Baltic Science Education, No 8 (2), 2009, p. 110-119. ISSN 1648-3898
- ČTRNÁCTOVÁ, H.: Učební úlohy v chemii - I. díl (2. vydání). Karolinum, Praha 2009, 88 s. ISBN 978-80-246-1666-7
6
- ČTRNÁCTOVÁ, H., KLÍMOVÁ, H., VASILESKÁ, M.: Úlohy ze středoškolské chemie Praha, SPN 1991, 220 s.
- ČTRNÁCTOVÁ, H., VAŇKOVÁ, V.: Procvičujeme a doplňujeme si chemii (1. sešit). 1. a 2. vydání. SPN, Praha 1992 a 1994, 80 s.
- KLÍMOVÁ, H., ČTRNÁCTOVÁ, H., VAŇKOVÁ, V.: Procvičujeme a doplňujeme si chemii (2. sešit). 1. a 2. vydání. Scientia a SPN, Praha 1993 a 1994, 70 s.
- ČTRNÁCTOVÁ, H., VASILESKÁ, M.: Ekologie v chemických příkladech. Septima, Praha 1993, 64 s.
- ČTRNÁCTOVÁ, H., VAŇKOVÁ, V.: Co víme o chemických prvcích a anorganických sloučeninách. Prospektrum, Praha 1994, 32 s.
- ČTRNÁCTOVÁ, H., VAŇKOVÁ, V., KLÍMOVÁ, H.: Co víme o organických sloučeninách a průběhu chemických reakcí. Prospektrum, Praha 1994, 32 s.
- ČTRNÁCTOVÁ, H., VAŇKOVÁ, V.: Znáte obecnou chemii? Prospektrum, Praha 1994, 32 s.
- ČTRNÁCTOVÁ, H., VAŇKOVÁ, V.: Znáte anorganickou chemii? Prospektrum, Praha 1996, 32 s.
- ČTRNÁCTOVÁ, H., ZEMÁNEK, F., SVOBODOVÁ, M., DUŠEK, B.: Chemie pro 8. ročník základní školy – pracovní sešit. SPN a. s., Praha 1999, 64 s. ISBN 80-7235-089-7
- NOVOTNÝ, P., SEJBAL, J., SVOBODOVÁ, M., ZEMÁNEK, F., ČTRNÁCTOVÁ, H., DUŠEK, B. : Chemie pro 9. ročník základní školy – pracovní sešit. SPN a. s., Praha 1999, 64 s. ISBN 80-7235-094-3
- BIČÍK, V., BIČÍKOVÁ, L., ČTRNÁCTOVÁ, H., JÁCHIM, F., KLÍMOVÁ, H., TESAŘ, J., VAŇKOVÁ, V.: Přijímací zkoušky na střední školy. SPN a. s., Praha 2001, 151 s. ISBN 80-7235-144-3
- ČTRNÁCTOVÁ, H., KROUTIL, J., MOKREJŠOVÁ, O., VASILESKÁ, M.: Sbírka úloh pro společnou část maturitní zkoušky z chemie. Tauris, Praha 2001, 108 s. ISBN 80-211-0392-2
Akce dokumentů