E-mail | SIS | Moodle | Helpdesk | Knihovny | cuni.cz | CIS Více

česky | english Přihlášení



Vyběr z publikací

1


  • ČTRNÁCTOVÁ, H.: Výběr a strukturace učiva chemie.  SPN, Praha 1982, 288 s.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H.: Učivo - dominantní    prostředek   realizace   výchovně vzdělávacích cílů I a II. Přírod. vědy ve šk., 35,1983-84, č. 4 a č. 5, s. 145-147 a s. 186-188.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., BANÝR, J.: Historie a současnost výuky chemie u nás. Chemické listy, 91, č. 1, 1997, s. 59-65.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H.: Problems and perspectives of science education in the Czech Republic. In: Proceedings of Second IOSTE Symposium Central and East European Countries. UJ, Lublin 1997, s. 21-24. 
  • ČTRNÁCTOVÁ, H.: Standardy, učební osnovy a učebnice pro výuku chemie v České republice. In:  DIDCHEM  –  Aktuálne problémy vyučovania chémie.  ŠPÚ, Bratislava 1998, s. 42-46.
  • BANÝR, J., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Vyhovuje současné pojetí anorganické chemie na všeobecně vzdělávací škole? Chemické listy, 94, č. 4, 2000, s. 248-251. ISSN 0009-2770
  • ČTRNÁCTOVÁ, H. aj.:  Standardy, podstawy nauczania, podreczniki a wymagania maturalne z chemii. In: IX Miedzynarodowe seminarium problemów dydaktyki chemii. UO, Opole 2000, s. 136-139. ISBN 83-87635-79-0
  • ČTRNÁCTOVÁ, H.: Chemie jako předmět státní maturitní zkoušky. Chemické listy, 94, č. 9, 2000, s. 868-870. ISSN 0009-2770
  • ČTRNÁCTOVÁ, H. aj.: Katalog požadavků ke společné části maturitní zkoušky v r. 2004 – chemie. ÚIV-CERMAT, Praha 2000, 16 s.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H.: Chemie jako součást přírodovědného vzdělávání na gymnáziu. Chemické listy, 96, č. 6 , 2002, s. 447-448. ISSN 0009-2770
  • ČTRNÁCTOVÁ, H.  aj.: Rámcový vzdělávací program chemie pro gymnázia. VÚP-MŠMT, Praha 2002, 12 s.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H.:  Science education at secondary schools in the Czech Republic - present state and future prospects.  In: Importance of Science education in light of social and economic changes in the central and east European countries - 4th IOSTE Symposium of  Central and East European Countries. Kursk 2003, s. 11-17. ISBN 5-88313-368-1
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., VASILESKÁ, M.: Nová maturita z chemie – nový způsob hodnocení absolventů středních škol. Chemické listy, 98, č. 10 , 2004, s. 934-940. ISSN 0009-2770
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., KOLÁŘ, K., VASILESKÁ, M.:  Katalog požadavků k maturitní zkoušce – chemie. MŠMT, Praha 2005, 14 s.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., ČÍŽKOVÁ, V., ŘEZNÍČKOVÁ, D.:  Přírodovědná gramotnost – rozvoj klíčových a specifických kompetencí. In: Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie. OU, Ostrava 2006, s. 21-26. ISBN 80-7368-244-3  
  • ČÍŽKOVÁ, V., ČTRNÁCTOVÁ, H.:  Přírodovědná gramotnost – realita nebo vize? In: ScienEdu –  Aktuálne  trendy vo vyučovaní prírodovedných predmetov.  - mezinárodní konference ScienEdu). UK, Bratislava 2007, s. 19-22. ISBN 978-80-88707-90-5
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., ČÍŽKOVÁ, V., MARVÁNOVÁ, H., PISKOVÁ, D.:  Přírodovědné předměty v kontextu kurikulárních dokumentů a jejich hodnocení. UK, Praha 2007, 68 s. ISBN 978-80-86561-74-5
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., KOLÁŘ, K., VASILESKÁ, M.:  Katalog požadavků zkoušek společné části maturitní zkoušky – chemie. MŠMT, Praha 2008, 18 s.
  • ČÍŽKOVÁ, V., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Přírodovědná gramotnost – rozvoj klíčových a specifických kompetencí. In: Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych.  Uniwersytet Pedagogiczny, Krakow 2008, s. 85-88. ISBN 978-83-7271-519-7
  • ČTRNÁCTOVÁ, H.: Obsah učiva chemie na počátku 21. století. In: Current Trends in Chemical Curricula - Proceedings of the International Conference. Charles University – Faculty of Science, Prague 2008, p. 10-13. ISBN 978-80-86561-60-8

2


  • VACÍK, J. aj.: Chemie pro 1.ročník gymnázií.  1. a 2.vydání. SPN, Praha 1984 a 1990, 224 s.
  • VACÍK, J. aj.:  Chémia pro 1. ročník gymnázií. 1. až 9. vydání. SPN, Bratislava 1984 až 2003, 264 s.
  • PACÁK, J. aj.:  Chémia  pre 2.  ročník  gymnázií.  2. až 8. vydání.  SPN, Bratislava  1992 až 2002, 202 s.
  • ČIPERA, J., ČTRNÁCTOVÁ, H., KLÍMOVÁ, H., KRÍŠTOFOVÁ, V.: Seminář a cvičení z chemie  pro 4. ročník gymnázií. 1. vydání.  SPN, Praha 1987, 224 s.
  • ČIPERA, J., ČTRNÁCTOVÁ, H., KLÍMOVÁ, H., KRÍŠTOFOVÁ, V.: Seminár  a cvičenia  z chémie  pre 4.  ročník gymnázia. 1. a 2. vydání.  SPN, Bratislava 1987 a 1988, 256 s.
  • VACÍK, J. aj.: Chemie (obecná a anorganická) pro gymnázia. SPN a.s., Praha 1995, 245 s.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., ZEMÁNEK, F., SVOBODOVÁ, M.: Poznáváme chemii (1. sešit). SPN a.s., Praha 1994, 62 s.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., ZEMÁNEK, F.,SVOBODOVÁ, M., DUŠEK, B.: Poznáváme chemii (2. sešit). SPN a.s., Praha 1995, 72 s.
  • NOVOTNÝ, P., ČTRNÁCTOVÁ, H., SEJBAL, J., SVOBODOVÁ, M., ZEMÁNEK, F.: Poznáváme chemii  (3. sešit). SPN a.s., Praha 1996, 80 s.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., ZEMÁNEK, F., SVOBODOVÁ, M., DUŠEK, B.: Chemie pro 8. ročník základní školy. SPN a.s., Praha 1998, 144 s.
  • NOVOTNÝ, P., SEJBAL, J., ZEMÁNEK, F., SVOBODOVÁ, M., ČTRNÁCTOVÁ, H., DUŠEK, B. : Chemie pro 9. ročník základní školy. SPN a.s., Praha 1998, 136 s.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H. aj.: Příručka pro učitele k chemii pro 8. a  9. ročník základní školy. SPN a.s., Praha 1999, 64 s. ISBN 80-7235-095-1
  • ČTRNÁCTOVÁ, H. - ZEMÁNEK, F.- SVOBODOVÁ, M. -  DUŠEK, B.: Chemie pro 8. ročník základní školy (2. vydání). SPN a.s., Praha 2004, 144 s. ISBN 80-7235-268-7
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., KOLÁŘ, K., SVOBODOVÁ, M., ZEMÁNEK, F.: Přehled chemie pro základní školy. SPN a. s., Praha 2006, 144 s. ISBN 80-7235-260-1

3


  • ČTRNÁCTOVÁ, H., KLÍMOVÁ, H. : Redoxní děje (sada transparentů).  Komenium, Praha 1984.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H.: Chemické výpočty (sada transparentů). Komenium, Praha  1985.
  • ŠÍL, P., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Halogeny (didaktický program). Chemopetrol, Praha 1990.
  • ŠÍL, P., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Chalkogeny (didaktický program). Chemopetrol, Praha 1990.
  • POSEKANÝ, R., POSEKANÁ, I., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Aparatura na přípravu a jímání plynu I a II (didaktické programy). Chemopetrol, Praha  1990.
  • ŠÍL, P., ČTRNÁCTOVÁ, H., ČIPERA, J.: PSP – halogenidy  (didaktický  program). Praha, Chemopetrol  1990.
  • ŠÍL, P., ČTRNÁCTOVÁ, H., ČIPERA, J.: PSP – oxidy (didaktický program). Chemopetrol, Praha 1990.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., BEDNÁŘOVÁ, L.: Redoxní  vlastnosti  kovů  (didaktický  program).  Komenium, Praha 1991.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., SCHOŘOVÁ, D.: Srážecí  reakce  sulfanu   (didaktický  program).  Komenium, Praha 1991.
  • MARTÍNEK, V., ŠMEJKAL, P., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Využití počítačů a Internetu ve výuce chemie. UK, Praha 2003, 28 s.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., POLÁKOVÁ, L.:  Vizualizace učiva chemie – d prvky. Chemické rozhľady, r. 5, č. 5, 2004, s. 140-143. ISSN 1335-8391
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., NOVÁ, P., POLÁKOVÁ, L.:  Přechodné kovy v učivu chemie – modelování struktury prvků a sloučenin. In: Modelování ve výuce chemie.  Gaudeamus, Hradec Králové 2005, s. 29-34. ISBN 80-7041-463-4
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., POLÁKOVÁ, L., NOVÁ, P.: d-prvky ve středoškolské chemii – prezentace učiva.  In: Aktuální otázky výuky chemie. Gaudeamus, Hradec Králové 2005, s. 356-361. ISBN 80-7041-511-8
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., NOVÁKOVÁ, L., ZACHAŘOVÁ, Z.: Visualisation of general chemistry curriculum – Redox  reactions. In: Annals of the Polish Chemical Society.  PUH BETAGRAF, Poznaň 2005, p. 528-531. ISBN 83-89936-12-7
  • URBANOVÁ, K., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Učivo obecné chemie a jeho vizualizace. In: Súčasnosť a perspektivy didaktiky chémie.  UMB, Banská Bystrica 2006, s. 130-134. ISBN 80-8083-286-2
  • URBANOVÁ, K., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Stavba a vlastnosti látek – prezentace v programu Power Point. UK, Praha 2007, 28 s. ISBN 978-80-86561-89-9
  • URBANOVÁ, K., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Program PowerPoint jako prostředek vizualizace učiva obecné chemie. In: Alternativní metody výuky – 5. ročník konference. UK, Praha 2007, 6 s. ISBN 978-80-7041-129-2
  • URBANOVÁ, K., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Presentation as a Component of University Chemistry Education. In: Proceedings of the 2nd European Variety in Chemistry Education. Charles University, Prague 2007, p. 249-253. ISBN 978-80-86561-85-1
  • URBANOVÁ, K., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Jaderná energetika a její prezentace ve výuce chemie. In: Význam chemie pro život společnosti – výukové aplikace. Gaudeamus, Hradec Králové 2008, s. 27-32. ISBN 978-80-7041-214-5
  • URBANOVÁ, K., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Tvorba obsahu učiva obecné chemie s ohledem na jeho grafické zpracování. In: Current Trends in Chemical Curricula. Charles University, Prague 2008, p. 86-90. ISBN 978-80-86561-60-8 
  • URBANOVÁ, K., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Jednoduchá grafika a animace jako součást výpočtových úloh v chemii.  In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie.  Gaudeamus, Hradec Králové 2009, s. 423-430. ISBN 978-80-7041-827-7
  • URBANOVÁ, K., ČTRNÁCTOVÁ, H.:  Efficiency of PowerPoint Presentation as a Component of Science Education. Problems of Education in the 21st Century – Didactics of Natural Science Education and Information & Communication Technologies, Volume 17, 2009, p. 203-211. ISSN 1822-7864

4


  • ČTRNÁCTOVÁ, H., HALBYCH, J.: Vybrané  náměty  pro  praktická  cvičení  v didaktice chemie (obecná a anorganická chemie).  UK, Praha 1984, 192 s.
  • HALBYCH, J., ČTRNÁCTOVÁ, H., NOVOTNÝ, V.: Didaktika školního chemického pokusu.  SPN, Praha 1985, 340 s.
  • HALBYCH, J., ČTRNÁCTOVÁ, H., VÁVRA, J.: Vybrané  náměty pro praktická cvičení  v didaktice chemie. UK, Praha 1987, 258 s.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., HALBYCH, J.: Didaktika  a   technika  chemických  pokusů. Karolinum, Praha 1992, 292 s.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., HALBYCH, J.: Didaktika a technika chemických pokusů. Karolinum, Praha 1997, 250 s.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., ŠULCOVÁ , R.: Nové pojetí experimentální výuky studentů učitelství chemie. In:  Aktuální otázky výuky chemie. Gaudeamus, Hradec Králové 1998, s.  60-62. 
  • ČTRNÁCTOVÁ, H.: Chemical experiments in teaching students of chemical education.  In: 1st European Conference in Chemical Education. Hungarian Chem. Society, Budapest, 1998, s. 75-76.  
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., ŠVANDRLÍKOVÁ, V.: Experimentální výuka v pregraduální a postgraduální přípravě učitelů. In:  Pregraduální příprava a postgraduální vzdělávání učitelů chemie. OU, Ostrava 1999, s. 15-18.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H.: Chemical Experiments in Preparing Chemistry Teachers. In: 5th European Conference on Research in Chemical Education. Greek Chem. Society, Ioannina 1999, 2 p.  
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., HALBYCH, J., HUDEČEK, J., ŠÍMOVÁ, J.: Chemické pokusy pro školu a zájmovou činnost. Prospektrum, Praha 2000, 296 s. ISBN 80-7175-071-9
  • ČTRNÁCTOVÁ, H.:  Experimentální výuka jako základ výuky chemie na základních a středních školách v ČR. Chemické rozhľady, r. 5, č. 2, 2004, s. 125-137. ISSN 1335-8391
  • URVÁLKOVÁ, E., ŠMEJKAL, P., ČTRNÁCTOVÁ, H.:  Využití přístroje „Infraline Graphic“ při laboratorním experimentu. In: Aktuální otázky výuky chemie.  Gaudeamus, Hradec Králové 2005, s. 396-401. ISBN 80-7041-511-8
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., ČÍŽKOVÁ, V.:  Experimental Teaching in Preparation of Science Subject Teachers. In: Science and Technology Education for a Diverse World – dilemmas, needs and partnerships - XIth IOSTE World Symposium Proceedings. M. Curie-Skłodowska University Press, Lublin 2006, p. 185-194. ISBN 83-227-2497-7
  • ŠMEJKAL, P., ČTRNÁCTOVÁ, H., URVÁLKOVÁ, E.:  Multifunkční měřící přístroje jako alternativa ve výuce fyzikální chemie na SŠ.  In: Alternativní metody výuky – 4. ročník konference. UK, Praha 2006,  10 s. ISBN 80-7305-554-6
  • ŠMEJKAL, P., STRATILOVÁ URVÁLKOVÁ, E., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Fyzikálně-chemický experiment s využitím multifunkčního přístroje Pierron Infraline Graphic. In: Soudobé trendy v chemickém vzdělávání. Gaudeamus, Hradec Králové 2006, s. 183-189. ISBN 80-7041-560-6
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., HALBYCH, J.: Didaktika a technika chemických pokusů (3. přepracované vydání). Karolinum, Praha 2006, 246 s. ISBN 80-246-1192-9
  • STRATILOVÁ URVÁLKOVÁ, E.,  ŠMEJKAL, P., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Poznávání vlastností běžných látek prostřednictvím fyzikálně chemického experimentu. In: Alternativní metody výuky – 5. ročník konference. UK, Praha 2007, 7 s. ISBN 978-80-7041-129-2
  • MARVÁNOVÁ, H., ČTRNÁCTOVÁ, H., VASILESKÁ, M.: Nebezpečné látky ve školní laboratoři.  UK, Praha 2007, 132 s. ISBN 978-80-86561-88-2

5


  • ČTRNÁCTOVÁ,  H.: Jak tvořit chemické učební úlohy (1). Biologie, chemie, zeměpis, 5, č. 5, 1996, s. 222-226.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H.:  Jak tvořit chemické učební úlohy (2). Biologie, chemie, zeměpis, 5, č. 2, 1997, s. 77-81.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H.: Příspěvek didaktiky chemie k teorii a praxi projektování učebních úloh. Pedagogika, XLVII, č. 2, 1997, s. 138-149.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H.:  Problematika učebných úloh vo výučbe prírodných vied. Biológia, ekológia, chémia, 2, č.2, 1997, s. 4-10.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H.: Učební úlohy v chemii. Praha, Karolinum 1998, 76 s.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., SKROK, K., HADRBOLCOVÁ, K., MIKŠOVSKÁ, P.: Využití didaktických testů pro zjišťování úrovně chemického myšlení žáků. In: VIII Miedzynarodowe seminarium problemów dydaktyki chemii. UO, Opole 1999, s. 144-148.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H. : Increasing the effectivity of Science education through interactive tasks. In: Science and technology education: Preparing future citizens - Proceedings of the 1st IOSTE Symposium in Southern Europe. Paralimni 2001, s. 197-204. ISBN 9963-8519-1-6
  • ČTRNÁCTOVÁ, H.:  Acquisition of theoretical and practical skills by solving of educational tasks. In: Proceedings of the 6th  European Conference on Research in Chemical Education and 2nd European Conference  on Chemical Education.  Aveiro, Universidade de Aveiro 2001. ISBN 972-789-037-7
  • ČTRNÁCTOVÁ, H.:  Osvojování teoretických a praktických dovedností řešením učebních úloh. In: Acta Facultatis Paedagogicae Universitatis Tyrnaviensis, Séria D-Vedy o výchove a vzdelávaní. Trnavská univerzita, 6, 2002, s. 17-23. ISBN 80-89074-47-2
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., ČÍŽKOVÁ, V.: A new project on assessment of secondary school students in Science subjects in the Czech Republic. In: Rethinking Science and Technology Education to meet the demands for future generations in a changing world - Proceedings of the X IOSTE World Symposium. Foz do Iguacu 2002, s. 272-279. ISBN 1-55195-029-4
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., ČÍŽKOVÁ, V.: What a secondary school graduate should know - the assessment in Science subjects. In: Increasing the Relevance of Science and Technology Education  for All in the 21st century - Proceedings of ICASE 2003 World Conference on Science and Technology Education. Penang 2003, s. 437-444.
  • ČÍŽKOVÁ, V., ČTRNÁCTOVÁ, H.: Development of logical thinking in Science subjects teaching. Journal of Baltic Science Education, No 2 (4), 2003, s. 12-20. ISSN 1648-3898
  • ČÍŽKOVÁ, V., ČTRNÁCTOVÁ, H.:  Use of Didactic Tests in Assessment of Pupils’ Science Knowledge. In: Science and Technology Education for a Diverse World – dilemmas, needs and partnerships - XIth IOSTE World Symposium Proceedings. Lublin 2004, s. 99-100. ISBN 83-227-2285-0
  • ČÍŽKOVÁ, V., ČTRNÁCTOVÁ, H. BEDNÁŘOVÁ, Z.: Interactive learning tasks – tool for enhancement of effectiveness in Science education. In: Proceedings of the 5th International ESERA Conference on Contributions of Research to Enhancing Students´ Interest in Learning Science. Barcelona 2005, p. 373-376.  ISBN 689-1129-1
  • ŘEZNÍČKOVÁ, D., ČTRNÁCTOVÁ, H., ČÍŽKOVÁ, V., MARADA, M., Matějček, T.: Fieldwork Laboratory  – active development of Science and Environmental education. In: Science and Technology Education in the Service of Humankind - XIIth IOSTE World Symposium Proceedings. School of Educational Studies – University Science Malaysia, Zillion Circle (M) Sdn. Bhd., Penang 2006, p. 142-148. ISBN 983-2700-39-6
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., ČÍŽKOVÁ, V.: Activation Methods in  Education of Chemistry Students at Terciary Level. In: Proceedings of the 2nd European Variety in Chemistry Education. Charles University, Prague 2007, p. 91-95. ISBN 978-80-86561-85-1 
  • ČÍŽKOVÁ, V., ČTRNÁCTOVÁ, H., NEČESANÁ, T.:  Increasing the Effectiveness of Ecological Education Through Interactive Tasks. Journal of Baltic Science Education, No 8 (2), 2009, p. 110-119. ISSN 1648-3898
  • ČTRNÁCTOVÁ, H.: Učební úlohy v chemii - I. díl (2. vydání). Karolinum, Praha 2009, 88 s. ISBN 978-80-246-1666-7

6


  • ČTRNÁCTOVÁ, H., KLÍMOVÁ, H., VASILESKÁ, M.: Úlohy ze středoškolské chemie Praha,  SPN 1991, 220 s.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., VAŇKOVÁ, V.: Procvičujeme a doplňujeme si chemii (1. sešit).  1. a 2. vydání. SPN, Praha 1992 a 1994, 80 s.
  • KLÍMOVÁ, H., ČTRNÁCTOVÁ, H., VAŇKOVÁ, V.: Procvičujeme  a doplňujeme  si chemii (2. sešit). 1. a 2. vydání. Scientia a SPN, Praha 1993 a 1994, 70 s.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., VASILESKÁ, M.: Ekologie  v chemických  příkladech. Septima, Praha 1993, 64 s.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., VAŇKOVÁ, V.: Co víme  o chemických prvcích  a anorganických sloučeninách. Prospektrum, Praha 1994, 32 s.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., VAŇKOVÁ, V., KLÍMOVÁ, H.: Co  víme  o  organických sloučeninách  a průběhu chemických reakcí. Prospektrum, Praha 1994, 32 s.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., VAŇKOVÁ, V.: Znáte obecnou chemii? Prospektrum, Praha 1994, 32 s.
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., VAŇKOVÁ, V.: Znáte anorganickou chemii? Prospektrum, Praha 1996, 32 s. 
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., ZEMÁNEK, F., SVOBODOVÁ, M., DUŠEK, B.: Chemie pro 8. ročník základní školy – pracovní sešit. SPN a. s., Praha 1999, 64 s. ISBN 80-7235-089-7
  • NOVOTNÝ, P., SEJBAL, J.,  SVOBODOVÁ, M., ZEMÁNEK, F., ČTRNÁCTOVÁ, H., DUŠEK, B. : Chemie pro 9. ročník základní školy – pracovní sešit. SPN a. s., Praha 1999, 64 s. ISBN 80-7235-094-3
  • BIČÍK, V., BIČÍKOVÁ, L., ČTRNÁCTOVÁ, H., JÁCHIM, F., KLÍMOVÁ, H., TESAŘ, J., VAŇKOVÁ, V.: Přijímací zkoušky na střední školy. SPN a. s., Praha 2001, 151 s. ISBN 80-7235-144-3
  • ČTRNÁCTOVÁ, H., KROUTIL, J., MOKREJŠOVÁ, O., VASILESKÁ, M.: Sbírka úloh pro společnou část maturitní zkoušky z chemie. Tauris, Praha 2001, 108 s. ISBN 80-211-0392-2

Akce dokumentů