Důležité informace, termíny, pravidla a dokumenty

Doktorské studium

Aktuální informace - studijní oddělení
Harmonogram akademického roku
Studijní a zkušební řád
Pravidla pro organizaci studia

DŮLEŽITÉ !!! SDZ a obhajoby dizertačních prací v rámci programu Molekulární a buněčná biologie, genetika a virologie se konají pouze 3x ročně. 14-denní období stanovená garantkou programu (jakož i období, kdy je možné se k SDZ nebo obhajobě přihlásit) jsou uvedena níže.

Doktorské studijní programy v biomedicíně (hlavní stránka) (pro studenty PřF UK požadavky k SDZ a obhajobě uvedené na tomto odkazu neplatí, ale najdete zde různé další zajímavé odkazy)

Rigorózní řízení na PřF UK v Praze

Událost Termín Odkazy (většinou vedou na "hlavní" stránku, kde příslušné odkazy najdete)
Přijímací zkoušky do doktorského studia Aktuální termíny jsou vždy v dostatečném předstihu zveřejněny zde (najděte si PřF UK, vyberte jako druh studia "doktorské", vyberte si příslušný program, dole potvrďte "zobrazit X položek" a poté vyberte některou z forem studia - přijímací zkoušky pro prezenční i kombinovanou formu a pro český i anglický jazyk výuky se konají vždy společně, termíny se liší pouze podle toho, zda jde či nejde o DSP II)
Vypsání tématu dizertační práce školitelem v SIS, vytvoření individuálního studijního plánu studentem a jeho schválení školitelem Aktuální termíny jsou vždy v dostatečném předstihu zveřejněny v harmonogramu akademického roku

Výroční hodnocení ISP za uplynulý akademický rok

Státní doktorské zkoušky
  • Aktuální termíny - časové rozmezí pro zimní, jarní či podzimní období pro DSP Molekulární a buněčná biologie, genetika a virologie jsou vždy zveřejněny zde
  • Individuální termíny pro DSP Mikrobiologie najdete zde
Obhajoby doktorských dizertačních prací
  • Individuální termíny pro DSP Mikrobiologie najdete zde
Doktorské promoce Aktuální termíny jsou vždy v dostatečném předstihu zveřejněny zde

Další předpisy, informace, návody a formuláře najdete zde a zde. Pokud máte pocit, že nějaký důležitý odkaz chybí, nebo je již neplatný, kontaktujte nás prosím na danahola@natur.cuni.cz.