Zasedání krizového štábu PřF UK ze dne 23. 3. 2020
-
Nastavení mechanismu pro evidenci a distribuci materiální pomoci
Pro distribuci materiální pomoci (zejména dezinfekčních prostředků), kterou PřF UK poskytuje mj. orgánům veřejné správy, bude vytvořen následující systém pro koordinaci a evidenci.
-
Materiální pomoc bude distribuována podle kapacitních možností, a to pouze orgánům státní správy a samosprávy (zařízením sociální péče MČ Praha 2, Policie ČR aj.) nebo univerzitním či akademickým pracovištím.
-
Materiální pomoc bude poskytována za režijní náklady.
-
Kontaktní osobou bude bezpečnostní technik fakulty ing. Pavel Šimůnek.
-
OSBI (Oddělení správy budov a investic) bude udržovat sdílenou tabulku s evidencí objednávek, kontakty, způsobem předání a stavem vyřízení.
-
Předání materiálu bude probíhat ve vrátnici budovy Hlavova 8, vrátný ke každé zásilce bude mít průvodku s informacemi a předá ji oproti potvrzení, jehož stručné znění připraví Mgr. Pavel Toušek.
-
Blokace učeben v SIS
-
S ohledem na prodloužení nouzového stavu bude rozvrh v SIS zablokován ve stávající podobě do 30. 6., tak aby umožnil případné dokončení výuky. Blokace učeben pro konání SZZK a dalších akcí bude uvolněna podle vývoje situace.
-
Pomoc studentů na pedagogických praxích školám
-
Studenti PřF, kteří v rámci studijních povinností mají pedagogické praxe, budou své studijní povinnosti moci u daných škol plnit při zajišťování distanční výuky (pokud školy nabídku využijí). Organizaci bude zajišťovat studijní oddělení.
-
Informace o zajištění vzdělávací činnosti v LS 2019/2020
-
Rozeslání informací o zajištění průběhu vzdělávacích aktivit a studijní agendy (všem studentům, garantům a pedagogům) zajistí studijní oddělení po zasedání rozšířeného kolegia rektora a kolegia děkana (24. 3.).
Akce dokumentů